Megújult fizetési felülettel erősíti tovább pozícióját az online fizetési piacon a Barion
Magyarország egyik vezető fintech vállalata, a Barion, jelentős frissítéseket vezetett be fizetési rendszerében, amelyek még jobb vásárlói és felhasználói élményt biztosítanak. A jelenleg 17 000 e-kereskedelmi partnert és 500 000 felhasználót kiszolgáló, adatvezérelt online fizetési megoldásokat nyújtó magyar cég modern és letisztult designnal, új biztonsági funkciókkal és egyszerűsített navigációval teszi még könnyebbé a fizetési folyamatot a vásárlók számára.
Gyors, biztonságos fizetési lehetőségek és sötét mód
A vásárlók gyorsabban és intuitívabban kezelhetik a Barion felületét, köszönhetően az új, letisztult elrendezésnek. Az adatbeviteli mezők megújítása tovább segíti az eligazodást, a lekerekített grafikus elemek pedig még letisztultabb dizájnt eredményeznek a fizetési felületen.
Az egyik legszembetűnőbb frissítés, hogy a Google Pay és az Apple Pay gombok előrébb kerültek a Barion Smart Gateway felületen, így ezek a népszerű fizetési opciók könnyebben és gyorsabban elérhetővé váltak. Ez az újítás, valamint a mostantól sötét módban is elérhető fizetési felület különösen a mobilos vásárlások során előnyös. „Elkötelezettek vagyunk amellett, hogy ügyfeleink és felhasználóink visszajelzéseire támaszkodva fejlesszük tovább szolgáltatásainkat” – mondta el Judik Balázs, a Barion Payment Zrt. Chief Marketing Officere.
A vállalat emellett továbbfejlesztette a fejlesztői integrációt, hogy a Barion rendszerének beépítése weboldalakba és alkalmazásokba még zökkenőmentesebb legyen, miközben az új biztonsági funkciók a fizetési folyamat megbízhatóságát növelik. A választható színeknek köszönhetően minden partnerük a saját brandjéhez és igényeihez igazíthatja a felület megjelenését.
Úton a nemzetközi vizekre
A múlt évben 6,8 millió eurós árbevételt elért Barion küldetése, hogy innovatív megoldásokkal járuljon hozzá a készpénzmentes jövő megteremtéséhez. A vállalat folyamatosan fejleszti és bővíti szolgáltatásait, nemrég új erős ügyfélhitelesítési technológiát vezetett be, amely mögött a Barion applikáción keresztül elérhető, passkey-alapú megoldás áll.
A magyar fintech vállalat jelenleg többek között Ausztriában, Csehországban, Németországban, Szlovákiában és Magyarországon szolgálja ki ügyfeleit, miközben folytatja nemzetközi terjeszkedését, különös tekintettel a közép- és kelet-európai piacokra.
Kapcsolódó cikkek
- Modernebb fizetési felületet kap a SimplePay
- Közel 60%-os árbevétel növekedést ért el tavaly az online fizetési megoldásokat kínáló Barion
- Félnek a csalóktól: a magyar internetezők 15 százaléka elkerüli az online fizetést
- Start Up Guide LIVE – fókuszban az online értékesítés
- Zen.com: sajátos fogyasztótípust hozott létre az online kereskedelem robbanásszerű növekedése
- Változik a bankkártyás fizetési folyamat a jegyértékesítő csatornákon
- Nemzetközi befektetőtől vont be tőkét a Barion
- Félünk elmenteni kártyaadatainkat
- A Barion felkészült a PSD2 erős ügyfélhitelesítésre Magyarországon
- Átalakítja a mobilos és online fizetési megoldások piacát a QR-kód
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A Z-generáció tudja milyen munkahelyet szeretne
Az önérvényesítés, a munkahelyi környezet, az anyagiak, a társas kapcsolatok, valamint a kreativitás, illetve a szellemi ösztönzők azok a legfőbb munkaértékek, amelyek a STEM pályára lépő Z-generációs fiatalok számára meghatározóak a leendő munkahelyük kiválasztásában és az ottani megmaradásukban – derül ki a Becsei Lilla pályaorientációs szakember friss, országos, reprezentatív kutatásából, amit az Együtt a Jövő Mérnökei Szövetséggel együttműködésben készített el a 12. osztályos magyar tanulók körében.
Sikertörténet: a Széchenyi-egyetem exitált drónfejlesztő startup cégéből
A győri Széchenyi István Egyetem jelentős hozzáadott értékkel vállalt szerepet a három éve egy szakmai partnerrel és egy tőkebefektetővel létrehozott ABZ Innovation Kft. eredményeiben, amelynek visszaigazolását a piaci siker jelenti. Az intézmény november végén értékesítette a drónfejlesztéssel és -gyártással foglalkozó startup cégben meglévő tulajdoni hányada jelentős részét.