Megújult fizetési felülettel erősíti tovább pozícióját az online fizetési piacon a Barion
Magyarország egyik vezető fintech vállalata, a Barion, jelentős frissítéseket vezetett be fizetési rendszerében, amelyek még jobb vásárlói és felhasználói élményt biztosítanak. A jelenleg 17 000 e-kereskedelmi partnert és 500 000 felhasználót kiszolgáló, adatvezérelt online fizetési megoldásokat nyújtó magyar cég modern és letisztult designnal, új biztonsági funkciókkal és egyszerűsített navigációval teszi még könnyebbé a fizetési folyamatot a vásárlók számára.
Gyors, biztonságos fizetési lehetőségek és sötét mód
A vásárlók gyorsabban és intuitívabban kezelhetik a Barion felületét, köszönhetően az új, letisztult elrendezésnek. Az adatbeviteli mezők megújítása tovább segíti az eligazodást, a lekerekített grafikus elemek pedig még letisztultabb dizájnt eredményeznek a fizetési felületen.
Az egyik legszembetűnőbb frissítés, hogy a Google Pay és az Apple Pay gombok előrébb kerültek a Barion Smart Gateway felületen, így ezek a népszerű fizetési opciók könnyebben és gyorsabban elérhetővé váltak. Ez az újítás, valamint a mostantól sötét módban is elérhető fizetési felület különösen a mobilos vásárlások során előnyös. „Elkötelezettek vagyunk amellett, hogy ügyfeleink és felhasználóink visszajelzéseire támaszkodva fejlesszük tovább szolgáltatásainkat” – mondta el Judik Balázs, a Barion Payment Zrt. Chief Marketing Officere.
A vállalat emellett továbbfejlesztette a fejlesztői integrációt, hogy a Barion rendszerének beépítése weboldalakba és alkalmazásokba még zökkenőmentesebb legyen, miközben az új biztonsági funkciók a fizetési folyamat megbízhatóságát növelik. A választható színeknek köszönhetően minden partnerük a saját brandjéhez és igényeihez igazíthatja a felület megjelenését.
Úton a nemzetközi vizekre
A múlt évben 6,8 millió eurós árbevételt elért Barion küldetése, hogy innovatív megoldásokkal járuljon hozzá a készpénzmentes jövő megteremtéséhez. A vállalat folyamatosan fejleszti és bővíti szolgáltatásait, nemrég új erős ügyfélhitelesítési technológiát vezetett be, amely mögött a Barion applikáción keresztül elérhető, passkey-alapú megoldás áll.
A magyar fintech vállalat jelenleg többek között Ausztriában, Csehországban, Németországban, Szlovákiában és Magyarországon szolgálja ki ügyfeleit, miközben folytatja nemzetközi terjeszkedését, különös tekintettel a közép- és kelet-európai piacokra.
Kapcsolódó cikkek
- Modernebb fizetési felületet kap a SimplePay
- Közel 60%-os árbevétel növekedést ért el tavaly az online fizetési megoldásokat kínáló Barion
- Félnek a csalóktól: a magyar internetezők 15 százaléka elkerüli az online fizetést
- Start Up Guide LIVE – fókuszban az online értékesítés
- Zen.com: sajátos fogyasztótípust hozott létre az online kereskedelem robbanásszerű növekedése
- Változik a bankkártyás fizetési folyamat a jegyértékesítő csatornákon
- Nemzetközi befektetőtől vont be tőkét a Barion
- Félünk elmenteni kártyaadatainkat
- A Barion felkészült a PSD2 erős ügyfélhitelesítésre Magyarországon
- Átalakítja a mobilos és online fizetési megoldások piacát a QR-kód
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Az Eurowag elhozza a digitalizációt a teherfuvarozásba
Az Eurowag, a kereskedelmi közúti fuvarozási (CRT) iparág vezető európai technológiai szolgáltatója a hannoveri IAA Transportation 2024 kiállításon jelentette be az ágazatban elsőként megvalósuló digitális platformjának ütemezett bevezetését. Az Eurowag Office arra törekszik, hogy egy olyan digitális platformot biztosítson a teherfuvarozó vállalatok számára, amely a flottaüzemeltetéssel kapcsolatos feladatok teljes részét lefedi, ezáltal enyhíti a rájuk nehezedő nyomást és hozzájárul a hatékonysági hiányosságok csökkentéséhez. A platform alap funkciói ingyenesen elérhetők lesznek az Eurowag új és meglévő ügyfelei számára.
Mától Magyarországon is Ayvens néven működik a legnagyobb hazai flottakezelő
Ayvens márkanév alatt folytatja tevékenységét hazánk legnagyobb flottakezelője és mobilitási szolgáltatója, az ALD Automotive | LeasePlan. Az új márka létrejöttének előzménye, hogy 2023 májusában a Societe Generale csoporthoz tartozó ALD Automotive felvásárolta a LeasePlant, az integráció egyik fontos lépéseként pedig immáron Magyarországon is Ayvens néven folytatja működését a vállalat. Az Ayvens világszerte 42 országban 3,4 milliós flottát üzemeltet, melyből több mint 550 000 elektromos meghajtású. Magyarországon az Ayvens közel 3000 ügyfele részére nyújt mobilitási megoldásokat, és összesen mintegy 33000 járműből álló flottát kezel.