Globális szakmai díjat nyert a Körber és a FERLING
Ezüstöt ért a komplex munkavállalói jólléti program a rangos Stevie Awardson. A Körber Hungária a FERLING Kft.-vel együttműködésben pályázva érdemelte ki az egyik legrangosabb nemzetközi szakmai elismerést a pécsi gépgyárban felépített wellbeing programjáért.
A Körbernél deklarált cél a munkavállalói jóllét folyamatos figyelemmel kísérése és hogy dolgozói szívesen járjanak be dolgozni. Az eredmény alacsony fluktuáció és mérsékelt toborzási és betanítási költségek egyrészről, a felhalmozódó szaktudás és tapasztalat házon belül tartása más részről – ebből a felismerésből nőtte ki magát az a munkavállalói wellbeing program, amivel a FERLING és a Körber Hungária ezüst minősítést nyert Achievement in Employee Engagement kategóriában a világ egyik vezető üzleti elismerésén, az amerikai központú Stevie Awardson.
Az idén 30 éves Körber Hungária néhány éve kezdte el rendszerbe szervezve, tudatosan fejleszteni a munkavállalói jólléti programját. Egyes elemei évtizedek óta léteztek, másokat csak a közelmúltban vezettek be – a koncepció szerint dinamikusan bővítik, az igényekhez igazodva rendszeresek az újdonságok. A projekt mostanra a közösségépítés, az egészségmenedzsment és az élethelyzethez igazított, nemcsak anyagi juttatások kombinációjára épül és jelentős hozzáadott értéket képvisel a vállalat munkáltatói márkájában.
A legjobb munkaadóknak kiírt Stevie Awardsra 35 országból több mint ezer nevezés érkezett, amelyet száznál több, nemzetközileg jegyzett szakember bírált el. A Körber Hungária jólléti programja a tízpontos skálán legalább 8,25 pontot kapott a zsűritől – ez ugyanis az ezüst minősítés feltétele.
A FERLING a belső kommunikációban és a külső, employer branding fókuszú kampányok lebonyolításában több mint fél évtizede partnere a Körbernek. Az együttműködés már számos hazai és nemzetközi elismerést eredményezett, a Stevie Awardsról azonban első ízben sikerült díjat elhozni.
Kapcsolódó cikkek
Trend ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Tovább bővül az Euronics – két új áruházzal és több mint 5 ezer átvevőponttal készültek
Jelentős fejlesztésekkel és új forgatókönyvvel fordul rá az ünnepi szezonra az Euronics. November közepéig két új áruház nyílt Dunaharasztiban és Kecskeméten, de jelentősen bővül az átvevőpontok száma is. A műszaki cikkeket, szórakoztatóelektronikai termékeket forgalmazó vállalatnak így összesen 67 üzlete és 5400 átvevő helye van, utóbbiak száma ráadásul jövőre már 8500-ra rúghat a Foxpost és a Packeta egyesülésének eredményeként.
Hogyan formálja át az AI az életünket, a munkánkat és a globális társadalmunkat?
Az AI fejlődése nemcsak technológiai szempontból hoz forradalmi változásokat, hanem társadalmi és gazdasági hatásai révén is alapjaiban formálja át mindennapi életünket, az emberi döntéshozataltól kezdve, az iparágak hatékonyságán át egészen a közvélemény (át)formálásáig. A Neuron Solutions által szervezett AI Night rendezvény célja az volt, hogy elismert szakértőkkel és a különböző iparágak képviselőivel egy kötetlen beszélgetés keretében tárja fel azokat a kihívásokat és lehetőségeket, amelyekkel az AI használata során a vállalatok, a munkavállalók és a társadalom egésze szembesül.
Rangos szabadalmi díjat nyert az LG innovatív megoldása
Valószínűleg minden autóvezető találkozott már azzal a szituációval, amikor egy komplex csomópontban, bonyolult kereszteződésnél, ismeretlen útvonalon a megszokottnál nagyobb kihívást jelent a tájékozódás, a továbbhaladáshoz szükséges távolságok vagy az irányok azonosítása. Az LG Electronics (LG) által kifejlesztett kiterjesztettvalóság-technológia (AR) éppen erre kínál megoldást, mégpedig úgy, hogy az autóba épített kijelzőn egyértelmű, az irányokat mutató, könnyen értelmezhető utasításokat, illetve különböző vezetési forgatókönyveket jelenít meg 3D-s grafikák generálásával.
A KPMG a Corvinus stratégiai partnere lett
Stratégia megállapodást kötött Magyarország első számú üzleti, gazdaság- és társadalomtudományi egyeteme, a Budapesti Corvinus Egyetem és a KPMG, hazánk egyik vezető könyvvizsgáló, adó- és üzleti tanácsadó cége. Az egyetem és a tanácsadó cég közötti együttműködés három alappilléren nyugszik; ezek az oktatás, a kölcsönös tudásátadás, valamint a tehetséggondozás-, tehetségek utánpótlása.
A Xiaomi bemutatta az alapvető kulcstechnológiákon alapuló fenntartható fejlődési stratégiáját
Az ENSZ Éghajlatváltozási Keretegyezményében résztvevő államok konferenciáján (COP29), mint az év legjelentősebb klímacsúcsán a Xiaomi Corporation (továbbiakban „Xiaomi” vagy a „Csoport”) – a fogyasztói elektronikai termékek és okoseszközök globális, vezető gyártója, amely az Internet of Things („IoT”) platform által összekapcsolt okostelefonokra és okoshardverekre épül – bemutatta a fenntartható fejlődést célzó stratégiáját, amely alapvető kulcstechnológiáin alapul. A vállalat emellett ismertette legújabb szén-dioxid-menedzsmenttel kapcsolatos fejlesztéseit a „Human x Car x Home” okos ökoszisztémájában, ami egy újabb stratégiai lépés a Xiaomi számára a klímakormányzás területén.