Újabb rangos nemzetközi díjjal ismerték el a UCC AI-alapú ügyfélszolgálati megoldásait
A szakmai zsűri döntése alapján a United Call Centers (UCC) elnyerte a rangos Titan Business Awards díjat az ügyfélszolgálat – mesterséges intelligencia kategóriában. Az idén 25 éves magyar szolgáltató cég az általa fejlesztett, mesterséges intelligencián (AI) alapuló ügyfélszolgálati megoldásaival a legmagasabb, platina fokozatot szerezte meg.
A leginnovatívabb vállalatokat, szolgáltatásokat és vezetőket elismerő Titan Business Awards díjat idén összesen több mint 1200 szervezet pályázta meg a világ több mint 50 országából. Az összes idei díjazott körében – amelybe többek között a Meta, az Amazon vagy a HP is beletartozik – a UCC az egyetlen magyar cég, kategóriájában pedig az egyetlen európai díjazott cégként került a legjobbak közé.
A United Call Centers legutóbb idén márciusban részesült hasonló kiemelkedő elismerésben: ekkor az amerikai Stevie Awards üzleti díját nyerte el az általa fejlesztett kiemelkedő, mesterséges intelligencián alapuló megoldásainak kifejlesztéséért és alkalmazásáért. A UCC jelenlegi pályázatának fókuszában szintén a cég intenzív fejlesztési munkájának eredményeként létrehozott AI-alapú megoldások álltak:
1. a több mint 40 nyelven kommunikáló aiden.agent, amely integrálja a legfejlettebb AI-technológiákat,
2. az aiden.analytics, amely képes a vállalat kommunikációjának akár 100 százalékát is kontrollálni, biztosítva a proaktív ügyfélkezelést, javítva az ügyfélélményt és kiküszöbölve a jogi és minőségi kockázatokat,
3. valamint az aiden.apps, amely a háttérfolyamatokat optimalizálja az AI-alapú garanciakezeléstől az ügyfélszolgálatokat támogató tudásbázisokig.
„A Titan Business Awards platina fokozata is alátámasztja, hogy AI-megoldásaink nemzetközi szinten is elismert, kiemelkedő színvonalat képviselnek – mondta el Juhász Zsolt Máté, a UCC ügyvezető igazgatója. – Ezek a fejlesztések teljesen újradefiniálják az ügyfélszolgálatok működését: miközben teljesítik a legmagasabb üzleti és adatbiztonsági követelményeket, a kommunikáció és az ügyfélélmény új szintjét nyújtják partnereink ügyfélköreinek.”
Kapcsolódó cikkek
- Gépek is rajthoz állnak a most induló Országos IT Megmérettetésen
- Az AI és a digitalizáció térhódítása a hazai vállalati pénzügyekben
- A mesterséges intelligencia segít könyvet választani a Bookline oldalán
- 2024 végére 20 nyelven lesz elérhető a Galaxy AI
- K&H: Jönnek a digitális ikrek, de mik is azok?
- Lehet tökéletes jövőnk, de csak tudatos tervezéssel érhetjük el
- A Bosch és a Richter Gedeon ipari innovációs díját nyerte el a Széchenyi-egyetem két hallgatója
- Az Uwaizy forradalmi, AI-alapú nyelvtanulási alkalmazást indít el
- Komoly átrendeződés alatt a gyógyszeripar és az egészségügyi ágazat
- Az unalom a márka halála
Trend ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Tovább bővül az Euronics – két új áruházzal és több mint 5 ezer átvevőponttal készültek
Jelentős fejlesztésekkel és új forgatókönyvvel fordul rá az ünnepi szezonra az Euronics. November közepéig két új áruház nyílt Dunaharasztiban és Kecskeméten, de jelentősen bővül az átvevőpontok száma is. A műszaki cikkeket, szórakoztatóelektronikai termékeket forgalmazó vállalatnak így összesen 67 üzlete és 5400 átvevő helye van, utóbbiak száma ráadásul jövőre már 8500-ra rúghat a Foxpost és a Packeta egyesülésének eredményeként.
Hogyan formálja át az AI az életünket, a munkánkat és a globális társadalmunkat?
Az AI fejlődése nemcsak technológiai szempontból hoz forradalmi változásokat, hanem társadalmi és gazdasági hatásai révén is alapjaiban formálja át mindennapi életünket, az emberi döntéshozataltól kezdve, az iparágak hatékonyságán át egészen a közvélemény (át)formálásáig. A Neuron Solutions által szervezett AI Night rendezvény célja az volt, hogy elismert szakértőkkel és a különböző iparágak képviselőivel egy kötetlen beszélgetés keretében tárja fel azokat a kihívásokat és lehetőségeket, amelyekkel az AI használata során a vállalatok, a munkavállalók és a társadalom egésze szembesül.
Rangos szabadalmi díjat nyert az LG innovatív megoldása
Valószínűleg minden autóvezető találkozott már azzal a szituációval, amikor egy komplex csomópontban, bonyolult kereszteződésnél, ismeretlen útvonalon a megszokottnál nagyobb kihívást jelent a tájékozódás, a továbbhaladáshoz szükséges távolságok vagy az irányok azonosítása. Az LG Electronics (LG) által kifejlesztett kiterjesztettvalóság-technológia (AR) éppen erre kínál megoldást, mégpedig úgy, hogy az autóba épített kijelzőn egyértelmű, az irányokat mutató, könnyen értelmezhető utasításokat, illetve különböző vezetési forgatókönyveket jelenít meg 3D-s grafikák generálásával.
A KPMG a Corvinus stratégiai partnere lett
Stratégia megállapodást kötött Magyarország első számú üzleti, gazdaság- és társadalomtudományi egyeteme, a Budapesti Corvinus Egyetem és a KPMG, hazánk egyik vezető könyvvizsgáló, adó- és üzleti tanácsadó cége. Az egyetem és a tanácsadó cég közötti együttműködés három alappilléren nyugszik; ezek az oktatás, a kölcsönös tudásátadás, valamint a tehetséggondozás-, tehetségek utánpótlása.
A Xiaomi bemutatta az alapvető kulcstechnológiákon alapuló fenntartható fejlődési stratégiáját
Az ENSZ Éghajlatváltozási Keretegyezményében résztvevő államok konferenciáján (COP29), mint az év legjelentősebb klímacsúcsán a Xiaomi Corporation (továbbiakban „Xiaomi” vagy a „Csoport”) – a fogyasztói elektronikai termékek és okoseszközök globális, vezető gyártója, amely az Internet of Things („IoT”) platform által összekapcsolt okostelefonokra és okoshardverekre épül – bemutatta a fenntartható fejlődést célzó stratégiáját, amely alapvető kulcstechnológiáin alapul. A vállalat emellett ismertette legújabb szén-dioxid-menedzsmenttel kapcsolatos fejlesztéseit a „Human x Car x Home” okos ökoszisztémájában, ami egy újabb stratégiai lépés a Xiaomi számára a klímakormányzás területén.