Januártól a 4iG Csoport 'One' márka alatt egyesíti távközlési kereskedelmi szolgáltatásait

forrás: Prím Online, 2024. november 6. 15:43

Utolsó szakaszához érkezik a 4iG Csoport távközlési portfóliójának teljes megújítása, illetve egységesítése. A cégcsoport sajtóeseményen jelentette be, hogy 2025. január 1-jétől kivezeti a magyarországi piacról a Vodafone, a DIGI, az Antenna Hungária és az Invitech márkákat, és a társaságok ezt követően egységesen One márkanév alatt nyújtják lakossági és vállalati távközlési szolgáltatásaikat. 

 

A 4iG Csoport 2025. január 1-jétől egyesíti telekommunikációs kereskedelmi szolgáltatásait. 

A Vodafone Magyarország, a DIGI, az Antenna Hungária és az Invitech lakossági és nagyvállalati távközlési szolgáltatásai ettől kezdve kizárólag One márkanév alatt jelennek meg a piacon.

A Vodafone Magyarország Zrt. január 1-től nevet vált és One Magyarország néven folytatja tevékenységét. A One márkanév alatt működő vállalatok 2025. év második feléig beolvadnak a One Magyarország Zrt.-be.

A januári márkabevezetést követően a One integrált ügyfélkiszolgálással és fokozatosan megújuló közös üzlethálózattal várja ügyfeleit. 

A márkabemutató eseményen bejelentették, hogy a One lakossági és vállalati szolgáltatásainak népszerűsítésében márkanagykövetként a háromszoros Európa-, világ- és olimpiai bajnok kardvívó Szilágyi Áron mellett a Fonogram-díjas előadó, dalszövegíró és médiaszemélyiség, Majka is részt vesz az elkövetkező években. 

 

A közös márkanévhasználat mellett a társaságok jogilag is eggyé válnak és 2025. év második feléig beolvadnak a Vodafone Magyarország jogutód vállalatába, a One Magyarország Zrt.-be. A lépéssel létrejön Magyarország második legnagyobb telekommunikációs vállalata, amely a távközlési szolgáltatások teljes spektrumát lefedi a lakossági, illetve a kis- és nagyvállalati szegmensben. Az eseményen bemutatták az új távközlési szolgáltató főbb tevékenységeit, az új márka arculatát, emellett Majka új márkanagykövetként is bemutatkozott.  

 

Megújult szolgáltatásportfólióval és üzlethálózattal érkezik a One

 

A lakossági ügyfelek egy szolgáltatótól vehetik igénybe a mobil és vezetékes adat- és hangszolgáltatásokat, továbbá a piacon egyedülálló tartalomszolgáltatásokat a hagyományos TV-től az interaktív digitális tartalmakig. 2025. január 1-jétől a One márka alatt az RTL Magyarországgal kötött exkluzív megállapodás értelmében a One lesz az egyetlen hazai távközlési szolgáltató, amely teljeskörűen biztosítja az RTL és RTL+ tartalmait ügyfelei számára. 

 

A One a közép- és nagyvállalati ügyfelek számára is integrált szolgáltatásportfóliót kínál: a hagyományos mobil és vezetékes adat- és hangszolgáltatások mellett havidíjas adatközponti és felhő alapú és IT biztonsági megoldásokat nyújt, továbbá élen jár az olyan innovatív technológiák területén is, mint a privát 5G hálózati megoldások és az IoT. 

 

 

A szolgáltatásportfólió mellett az üzlethálózat is megújul: a DIGI, a Vodafone és a korábbi Invitel üzleteinek összevonásával a One 98 településen mintegy 135 üzletben várja majd ügyfeleit. Fontos változás lesz, hogy a lakossági ügyfélkiszolgálás is integráltan működik 2025-től: mind a DIGI, mind a Vodafone ügyfelei ugyanazon ügyfélszolgálati telefonszámon és már a One arculatával működő digitális felületeken – úgy mint weboldal és applikációk – intézhetik szolgáltatásaikkal kapcsolatos ügyeiket. A közép-és nagyvállalati – jelenlegi Invitech és Vodafone Business ügyfelek – szintén egy ügyfélszolgálati telefonszámon, egy weboldalon és nekik dedikált kapcsolattartójukon keresztül intézhetik ügyeiket.

 

„A One létrehozásával egy olyan új, dinamikus szereplő jelenik meg a piacon, amely egyesíti meghatározó távközlési vállalataink több évtizedes szakmai tapasztalatát és innovációs képességeit. Mindez lehetővé teszi, hogy ügyfeleink számára még magasabb színvonalú, integrált szolgáltatásokat nyújthassunk. Célunk, hogy lakossági ügyfeleink egy szolgáltatótól vehessék igénybe a mobil és vezetékes adat- és hangszolgáltatásokat, továbbá a TV- és interaktív digitális tartalmi szolgáltatásokat, vállalati ügyfeleinket pedig még hatékonyabban, a telekommunikációs szolgáltatások teljes spektrumával szolgáljuk ki” – fogalmazott Bányai Tamás, a 4iG Csoport hazai távközlési kereskedelmi vállalatainak vezérigazgatója.

 

A One küldetése a kapcsolatteremtési pillanatok támogatása

 

„A One nem csupán egy új név, hanem egy teljesen új szemléletet és megközelítést jelent a magyar távközlési piacon. Küldetésünk, hogy szolgáltatásainkkal és technológiánkkal minden pillanatot teljesebbé tegyünk” – emelte ki a sajtóeseményen Mohamed ElSayad, a 4iG Csoport márkaváltásért felelős üzletfejlesztési és innovációs vezetője. A szakember részletesen bemutatta az új márka arculatát, amelyben a türkiz, a fekete és a fehér színek dominálnak, a kör alakú logóban kézzel írt márkanév pedig az emberközpontúságot szimbolizálja. A One szlogenje – „Minden pillanat számít” – kifejezi a márka legfontosabb küldetését: a kapcsolatteremtés minden formájának támogatását a legkorszerűbb technológiai megoldásokkal. 

 

Majka és Szilágyi Áron is a One márkanagykövetei

 

A 4iG Csoport már korábban bejelentette, hogy Szilágyi Áron háromszoros olimpiai, világ- és Európa-bajnok kardvívó a 4iG Csoport és a One márkanagykövete lett. Áron kivételes sportolói pályafutásával és eredményeivel tökéletesen megtestesíti a One által képviselt értékeket: a kiválóságot, az innovációt és a folyamatos fejlődésre való törekvést. Az esemény másik apropója az új márkanagykövet, Majka bemutatkozása volt. Az egyik legismertebb médiaszereplő és hazai előadó Majka folyamatosan megújul és keresi azokat az elemeket, amelyekkel újat tud mutatni az embereknek és a közönségének. A kollaboráció révén számos kreatív tartalom készül majd, hiszen az innovatív, de emberközpontú szemlélet a One márka esetében fontos alapértékek. 

 

A meglévő ügyfeleknek nincs most teendője

 

A sajtóeseményen arra is felhívták a figyelmet, hogy a márkaváltás során a jelenlegi ügyfelek szerződései és szolgáltatásai változatlan formában folytatódnak. A Vodafone és DIGI ügyfeleket nem érinti a márkaváltás miatt automatikus csomag- vagy tarifaváltás, a meglévő szerződéses feltételek változatlanok maradnak. 

Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Rangos szabadalmi díjat nyert az LG innovatív megoldása

Valószínűleg minden autóvezető találkozott már azzal a szituációval, amikor egy komplex csomópontban, bonyolult kereszteződésnél, ismeretlen útvonalon a megszokottnál nagyobb kihívást jelent a tájékozódás, a továbbhaladáshoz szükséges távolságok vagy az irányok azonosítása.  Az LG Electronics (LG) által kifejlesztett kiterjesztettvalóság-technológia (AR) éppen erre kínál megoldást, mégpedig úgy, hogy az autóba épített kijelzőn egyértelmű, az irányokat mutató, könnyen értelmezhető utasításokat, illetve különböző vezetési forgatókönyveket jelenít meg 3D-s grafikák generálásával.

2024. november 14. 14:55

A KPMG a Corvinus stratégiai partnere lett

Stratégia megállapodást kötött Magyarország első számú üzleti, gazdaság- és társadalomtudományi egyeteme, a Budapesti Corvinus Egyetem és a KPMG, hazánk egyik vezető könyvvizsgáló, adó- és üzleti tanácsadó cége. Az egyetem és a tanácsadó cég közötti együttműködés három alappilléren nyugszik; ezek az oktatás, a kölcsönös tudásátadás, valamint a tehetséggondozás-, tehetségek utánpótlása. 

2024. november 14. 13:17

A Xiaomi bemutatta az alapvető kulcstechnológiákon alapuló fenntartható fejlődési stratégiáját

Az ENSZ Éghajlatváltozási Keretegyezményében résztvevő államok konferenciáján (COP29), mint az év legjelentősebb klímacsúcsán a Xiaomi Corporation (továbbiakban „Xiaomi” vagy a „Csoport”) – a fogyasztói elektronikai termékek és okoseszközök globális, vezető gyártója, amely az Internet of Things („IoT”) platform által összekapcsolt okostelefonokra és okoshardverekre épül – bemutatta a fenntartható fejlődést célzó stratégiáját, amely alapvető kulcstechnológiáin alapul. A vállalat emellett ismertette legújabb szén-dioxid-menedzsmenttel kapcsolatos fejlesztéseit a „Human x Car x Home” okos ökoszisztémájában, ami egy újabb stratégiai lépés a Xiaomi számára a klímakormányzás területén.

2024. november 14. 11:42

A Magyar Telekom 2024. harmadik negyedéves eredményei

A Magyar Telekom közzétette 2024. harmadik negyedévére vonatkozó, az EU által befogadott IFRS Számviteli Standardok  szerinti konszolidált pénzügyi eredményeit. A negyedéves pénzügyi jelentés nem auditált értékeket tartalmaz az összes pénzügyi időszakra.

2024. november 14. 11:21

Az eMAG több mint 1 millió, “Az év legjobb ára nálunk” jelvényt viselő ajánlattal készül november 15-ére

Az eMAG Black Friday, a cég legtöbb ajánlatot kínáló napja 2024. november 15-én a kora reggeli órákban veszi kezdetét. Erre a napra az eMAG több mint 1,3 millió ajánlatot készített elő, amelyek közül több mint 1 millió az „Az év legjobb ára nálunk” jelvényt viseli majd. Így 2024-ben tíz ajánlatból majdnem nyolcnál az eMAG-on az „Az év legjobb ára nálunk” felirattal lesz feltüntetve. Ezek az ajánlatok több ezer Marketplace partner ajánlatait is tartalmazzák.

2024. november 14. 10:10

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Törj be a digitális élvonalba: Nevezz ’Az Év Honlapja’ pályázatra!

2024. november 14. 16:36

A virtuális valóság az egészségügyet is forradalmasíthatja

2024. november 12. 18:01

Törj be a digitális élvonalba: Nevezd ’Az Év Honlapja’ pályázatra!

2024. november 5. 11:59

Gépek is rajthoz állnak a most induló Országos IT Megmérettetésen

2024. október 28. 18:06