A GM új online kereskedelmi rendszert tesztel

Kiss Ádám Zoltán Kiss Ádám Zoltán , 2001. március 22. 10:07
A General Motors Washingtonban teszteli új online rendszerét, melynek segítségével a vevők rákereshetnek egyes járműtípusokra, tájékozódhatnak az árakról, és számukra megfelelő fizetési konstrukciót kereshetnek az interneten.
Az online autókereskedelemben érdekelt Autobytel közreműködésével lezajló próbaüzemben a helyi Chevrolet-kereskedők is részt vesznek. A május elsején kezdődő teszt célja, hogy felmérésként is működve megmutassa a GM-nek és kereskedőinek, hogy milyennek kell lennie egy olyan rendszernek, amely kimutatja az eladható készleteket, és hatékonyan kiszolgálhatja a vevőket az interneten. Ha a rendszer az elképzelések szerint működik, akkor az online vásárló megtalálhatja a pontosan neki megfelelő modellt, és azonnal megtalálhatja a megvételéhez szükséges e-kereskedőt.

A mostani lépés is mutatja a vállalat céljait: a GM szeretne a legnagyobb olyan hagyományos kereskedelmi szereplő lenni, amely a lehető legnagyobb jelenléttel rendelkezik az interneten. A cég a belső gyártásban és kereskedelemben is hasonló célokat tűzött ki maga elé - írja a CNet -, most kialakuló belső rendszere 40 ezer autórészegység-gyártásban és -kereskedelemben érdekelt vállalatot szándékozik összekötni.

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Huszadik alkalommal adták át a Hégető Honorka-díjakat

2024. november 21. 16:58

Hosszabbít ’Az Év Honlapja’ pályázat!

2024. november 19. 09:54

Törj be a digitális élvonalba: Nevezz ’Az Év Honlapja’ pályázatra!

2024. november 14. 16:36

A virtuális valóság az egészségügyet is forradalmasíthatja

2024. november 12. 18:01