Sanyo kabát
A Sanyo Fashion House luxuskivitelű esőkabátjait úgy definiálták a reklámkampányban, hogy kézben tartott készenléti vonal, magyarázatképpen pedig speciálisan kifejlesztett belső zsebbel, ami védelmet nyújt, és könnyű elérhetőséget biztosít a Palm eszközökhöz.
A Palm elnökhelyettese, Byron Connell nem fogadta örömmel a Sanyo hírét, ezentúl nem csak a termékeink minőségére és funkcionális tulajdonságára, hanem divatosságára és hordhatóságára is gondolnunk kell. Chris Champlint, a Sanyo képviselőjét nem lepte meg Connel nyilatkozata, szerinte ugyanis: a fogyasztók szeretnék biztonságban tudni Palmjukat, emiatt van szükség egy speciális zsebre, ami védelmet és hozzáférhetőséget nyújt egyben. A zseb különlegessége az, hogy statikus védelmet biztosít, vízálló és lézergravírozású Palm logós gombbal zárható. A designőrületre jellemző, hogy úgy hírlik, az IKEA olyan WC-papírtartót fejleszt, ahol a papír mellett a Palm is helyet kaphat.
Kapcsolódó cikkek
- A Palm romló eredményt jelez
- A bíróság szerint a Palm jogtalanul használta a Xerox szabadalmát
- 18%-os leépítés a Palm operációsrendszer-részlegénél
- Divatos mobilkiegészítők a Siemenstől
- Új karakterfelismerő szoftver a Palmokban
- Ismét nyereséges a Palm
- Már Amerikában is kapható az első beépített kamerás mobiltelefon
- Karóra-kéziszámítógép
- Két vadonatúj Palm kéziszámítógép
- Megjelent a Palm Zire kéziszámítógép