A Psion a vezetéknélküli-üzletágára koncentrál

Kollár Csaba, 2001. május 23. 18:07
A Psion elhatározta, hogy figyelmét a vezetéknélküli-piacra összpontosítja, ugyanakkor megválik a vezeték nélküli megoldásokat fejlesztő cégétől, a Trivantitól.
A Psion fontosnak érzi a vezetéknélküli-piacon való jelenlétét, ugyanakkor meg kíván válni minden olyan cégtől, amely nem illik bele a jól kialakított stratégiai tervébe. A bezárásnak humán vonzata is lesz, egyes elemzők szerint a cég jelenlegi munkaerejének 16%-a kerülhet az utcára. A Trivanti, melyet a United Business Mediával közösen hoztak létre 2000 júliusában, elsősorban vezeték nélküli B2B, illetve B2C vezeték nélküli internetes adatszolgáltatások fejlesztésével foglalkozik.

A mobil adatpiac nem fejlődik olyan gyorsan, ahogy azt előzetesen elvártuk – kommentálja az eseményeket a Psion. A cégnek egyébként a GPRS megvalósításában, illetve a vezeték nélküli tartalmi beruházásokban sem jöttek be a számításai. Ugyan a céget – a többi mobilkommunikációs résztvevőhöz hasonlóan – sújtja az iparágra jellemző visszaesés, mégis elég szilárd lábakon áll ahhoz, hogy megőrizze piaci pozícióját, és az is mérlegelendő, hogy a Psion a legnagyobb részvénytulajdonos a Symbianban, amit az Ericssonnal, a Motorolával, a Matsushitával és a Nokiával közösen hozott létre.

Kulcsszavak: +céginfo +fohir Symbian Psion

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Idén is keresi a digitális szakma női példaképeit az IVSZ és a WiTH

2024. november 22. 16:40

Huszadik alkalommal adták át a Hégető Honorka-díjakat

2024. november 21. 16:58

Hosszabbít ’Az Év Honlapja’ pályázat!

2024. november 19. 09:54

Törj be a digitális élvonalba: Nevezz ’Az Év Honlapja’ pályázatra!

2024. november 14. 16:36