Pivotal CRM rendszer a KPMG-nél
, 2001. július 10. 11:23
A London Logic & Partners (LLP) Budapest együttműködési megállapodást kötött a KPMG-vel, a Pivotal eRelationship 2000 technikai támogatására, illetve testreszabására.
A Pivotal eRelationship 2000 vezető CRM rendszer, amely lehetővé teszi a vállalatok számára a hosszú távú és erős partnerkapcsolatok kialakítását. "A Pivotal eRelationship 2000 célja, hogy a munkafolyamatok szervezettebbek, proaktívabbak és informatívabbak legyenek a munkatársak, beleértve a külső és belső értékesítési, marketing, telemarketing, logisztikai és ügyfélkapcsolatokkal foglalkozó alkalmazottakat is.
A KPMG Magyarországon a Pivotal CRM rendszerének, az eRelationship 2000-nek bevezetése mellett döntött azért, hogy jobban rálásson és ellenőrzése alatt tudja tartani az értékesítési és marketing tevékenységeket. Az értékesítés és marketing területén a Pivotal elsősorban az üzleti és értékesítési lehetőségek felkutatását, minősítését és menedzselését segíti elő. A Pivotal integrált része a KPMG menedzsment-információs rendszerének, jelenleg az értékesítés, illetve a kapcsolattartók tevékenységeiről szóló riportok készítésére használják.
Kapcsolódó cikkek
- Multiboxing 47 Shuttle XPC-vel
- Allied Telesis: Gigabit Ethernet hálózati kapcsoló kkv-knak
- Értékes üzleti lehetőségek a Microsoft partnereinek
- Új megapixeles hálózati kamerák az Axistól
- 40 Gbit-es sebességgel netezik egy svéd nagyi
- D-Link NetDefend tűzfalak ICSA tanúsítvánnyal
- Munkaállomások kihosszabbítása IP alapon
- Friss fejlesztésű Samsung Mobile WiMAX rendszerek
- ProCurve infrastruktúrán készül a jövő internetének koncepciója
- Check Point: többmagos teljesítmény-fokozó technológia