Sikeres az internetes panaszoldal
MTI Sajtóadatbank, 2001. augusztus 3. 09:33
"Az ügyfél a király" üzleti alapszabály általában nem üres szólam az Egyesült Államokban. S ha néhány esetben az ügyfelet mégsem királyként kezelnék, legalább panaszkodhat: méghozzá az interneten, széles publikum előtt, épp ezért gyakran sikerrel.
A dpa hírében említett PlanetFeedback.com kezeli a regisztrált ügyfél panaszát: továbbítja a megfelelő céghez, amelynek a panasz szól, és a levelet az internetre is felteszi. Ezzel a panaszt a PlanetFeedback weboldalának más látogatói is elolvashatják, s a rendkívüli nyilvánosság az ügy sikeres elintézésének záloga lesz.
A "panaszcégek" általában díjmentesen dolgoznak, azonban a The New York Times vizsgálódásai szerint mégiscsak van a dologban némi turpisság: a PlanetFeedback például - és valószínűleg több társa is - az ügyféladatok hirdetési cégeknek való kiszolgáltatásával mégis pénzhez jut.
Kapcsolódó cikkek
- Több mint 125 millió weboldal a világhálón
- Levelezőszolgáltatást indított a Lánglovagok.hu
- Közösségi oldal Corel-használóknak
- Új generációs webtechnológiát integrál az Arcus
- Elindult a T-Mobile Kapcsolat koncert honlapja
- Handabandázik a T-Online
- Google: a weboldalak tizede veszélyes kódot tartalmaz
- Magyar a legjobb európai webkettes oldalak között
- Magyar portál az EU web 2-es versenyében
- A közismert weboldalak nagy része sebezhető