Testre szabott SMS marketing szolgáltatás
, 2001. augusztus 8. 11:16
A magyarországi marketing társadalom régóta felmerült igényét elégíti ki a WEB Services Internet Communication Ltd. újonnan bevezetett célzott hirdetési szolgáltatása.
Az ezen a területen szerzett nemzetközi tapasztalatokat, a hazai piacon végzett felméréseket, valamint a magyar jogi szabályozásokat figyelembe véve alakította ki a WEB Services az SMS marketing felhasználóbarát, ún. opt-in változatát. Kizárólag azok a fogyasztók kapnak majd mobiltelefonjukra SMS-értesítést az őket érdeklő akciókról, hírekről, akik ehhez korábban hozzájárulásukat adták. A rendszer másik nagy előnye a rendkívül célzott elérés mellett a gazdaságos üzemeltetés, hiszen az egy fő elérésére fordított költség minimálisra csökkenthető.
Kapcsolódó cikkek
- Reklámokból finanszírozott, ingyen mobilozás Amerikában
- Tilos az azonosíthatatlan telefonos kereskedelmi ajánlat az USA-ban
- Hogyan olvasztató egybe az MMS-ben a tartalom és a reklám?
- AccuWeather vezetéknélküli környezetben is
- SARS-vírusriasztás mobilon
- Simpsonék mobilon
- Új mobilszolgáltatás: taxihívás
- Plus! Pocket PC-re
- Mobloggolás
- Amdocs-HP: konvergens platform mobilszolgáltatók előre és utólag fizetendő megoldásaihoz