Zene mobilon, tinédzsereknek

Zsigó József, 2001. augusztus 27. 20:34
A Vivendi Universal ma bejelentette, hogy zenei szolgáltatást indított mobilozóknak, és a jövőben minden energiáját a MP3.com megvásárlásának lebonyolításába fekteti.
Az elemzőket meglepte a hír, mivel hamarosan beindul a Pressplay, a fizetős zenei szolgáltatás is, amelyet a Vivendi a Sony Music Entertainmenttel közösen üzemeltet. Jean-Marie Messier, a Vivendi vezetője rendkívül lelkesen ecsetelte az új mobilos szolgáltatást: „Egy generáció kultusza, a zene találkozik egy generáció fétisével” - mondta riportereknek. Messier szerint a legújabb szolgáltatás az eltérő médiumok sikeres házasságának a diadalát jelenti.

Megerősítette azt a korábbi szóbeszédet, miszerint a Vivendi tulajdonába került az Olympia, ahol a francia sanzon nagyjai léptek fel.

A szolgáltatás, amely most még csak Franciaországban érhető el, hamarosan partnerük, a Vodafone révén szerte Európában előfizethető lesz, főleg a fiatalokat veszi célba, akiknek mobilon kedvező árú CD-ket és koncertjegyeket is kínál. Messier fontosnak tartja, hogy egyszerre ötvenen indítottak pert az MP3.com ellen. „Mi magunk nem kívánunk jogsértésekbe bocsárkozni; számoltunk ezzel a lehetőséggel is, és megteszünk mindent, hogy az összes negatív következményt elhárítsuk” - mondta a Reuters riporterének a Vivendi vezetője.

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Idén is keresi a digitális szakma női példaképeit az IVSZ és a WiTH

2024. november 22. 16:40

Huszadik alkalommal adták át a Hégető Honorka-díjakat

2024. november 21. 16:58

Hosszabbít ’Az Év Honlapja’ pályázat!

2024. november 19. 09:54

Törj be a digitális élvonalba: Nevezz ’Az Év Honlapja’ pályázatra!

2024. november 14. 16:36