Az idén több látogatót és kiállítót vonzott a hannoveri CeBIT
Tavaly 334 ezer látogató érkezett a CeBIT-re.
A tavalyihoz képest idén több volt a kiállító is: a több mint 4200 jelen levő cég 50-nel több kiállítót jelentett.
A sajtótájékoztatón a német ágazati szövetség, a Bitkom elnöke elégedetten összegezte a mustra eredményeit, mint mondta, a kiállítók többségének sikerült megkötnie egész évi rendeléseinek zömét, és ezek nyomán derűlátóak az üzletmenet idei alakulását illetően.
Az idei CeBIT fókuszában az internetre épülő távmunka és az ehhez szükséges költséghatékony szoftvermegoldások szerepeltek. A bemutatott új szoftverek elsősorban az adatmentésre, a digitalizálásra és a kibertér biztonságára összpontosítottak: kiemelt terület volt a számítógépes lopások elleni védelem, az elektronikus adatkezelés egyszerűsítése, és az ezekhez kapcsolódó egyéb szolgáltatások fejlesztése.
Kapcsolódó cikkek
- CeBIT 2011 - Számítógépes program segít a tökéletes smink elkészítésében
- CeBIT 2011 - Elérhető közleségben az adatbiztonság
- CeBIT 2011 - Zajtalan processzorhűtés Dél-Koreából
- Az Apple fejlesztései motiválják a kínai hamisítványokat
- CeBIT 2011 - Távmunka és a szoftveres háttér az informatikai fejlesztések középpontjában
- Európai díjat nyert az iziSHOP eTicket elektronikus közlekedési jegyrendszer
- Magyar valóságjáték a CeBit platinadíjasai között
- CeBIT: Angela Merkel és Recep Tayyip Erdogan megnyitották a világ legnagyobb szakkiállítását
- A nagy nevek is visszatérnek a hannoveri CeBIT-re
- CeBIT: az SAP is a mobil felé fordul
Infotársadalom ROVAT TOVÁBBI HÍREI
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Izgalmas versenyek a T-esport Bajnokságon
Százezer euró – ennyi volt az összdíjazása a Deutsche Telekom hétvégén lezárult e-sport bajnokságának, a T-esport Bajnokságnak. Az online eseményeken és a Budapesten, a Telekom PlayIT Show keretében megrendezett döntőben a legjobb Counter-Strike 2, League of Legends, Brawl Stars és EA Sports FC 24 játékosok mérték össze a tudásukat, köztük két magyar versenyző is.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.