SAS analitika már iPad-en és iPhone-on is
Az üzleti döntéshozók és vállalatvezetők ezentúl mobilinternet segítségével bárhonnan, könnyen hozzáférhetnek a vállalati üzleti intelligencia lekérdezésekhez. A legújabb döntéstámogató eszköz a MeLLmo, és a SAS közös terméke.
Az újdonság többek között abban nyújt támogatást, hogy a vállalat rendkívül gyorsan reagáljon a piaci mozgásokra, aminek számos szektorban kritikus jelentősége van. Például egy gyártó cég értékesítési csatornákkal foglalkozó menedzsere éppen üzleti úton lehet, amikor azt tapasztalja, hogy az egyik, jellemzően lassan mozgó terméke tekintetében hirtelen megugrik a rendelésszám. A menedzser mobilján azonnal ellenőrizni tudja a termék előállításához szükséges alkatrészek raktárkészletét, és azonnal megteheti a szükséges intézkedéseket.
Az újdonság két szoftvert, a Roambi ES3 nevű mobil üzleti intelligencia alkalmazást és a SAS Enterprise BI Server megoldást egyesíti. Az integrált rendszernek köszönhetően a döntéshozók online vagy offline üzemmódban bármikor és bárhol hozzáférhetnek a legfrissebb illetve legfontosabb SAS adatokhoz és riportokhoz, amelyeket interaktív felületen kezelhetnek. Az eszköz iPhone-on és iPad-en egyaránt használható, először 2011 áprilisától érhető el a felhasználók számára.
Kapcsolódó cikkek
- Az iPhone segít a gyógyításban
- Hamarosan érkezik az iGO primo az iPhone-ra
- Esti mesék iPhone-on
- Az iPhone 3G már nem frissíthető az új iOS 4.3 mobil operációs rendszerre
- A hét iPhone alkalmazásai: GeniusScan+ és GravityGuy
- Ki ne hagyjuk az Oscart
- Az Apple újabb területre merészkedhet: az NFC révén jöhetnek a pénzügyi szolgáltatások
- Térképes lakáskeresés iPhone-ra és Andoidos mobilra
- iPhone alkalmazásokat fejlesztettek az OTP-nek a BME diákjai
- Hamarosan az amerikai iPhone-rajongók is választhatnak szolgáltatót
Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.