Az eBay 2,4 milliárd dolláros bevásárlása
Az online vásárlási oldal, az eBay megvásárolja az e-kereskedelmi GSI céget, 2,4 milliárd dollárért. A megállapodás lezárása az év végére várható. Az akvizícióval az eBay újra növelheti a piaci részesedését, mely az utóbbi időben az Amazon javára tolódott el.
A GSI vállalatnak mintegy 180 kiskereskedelmi felhasználója van, köztük a Nemzeti Futball Szövetség, a Toys R Us. A cég felvásárlása segít az eBay portfóliójának kiterjesztésében.
"Az eBay, PayPal, GSI platform a kereskedelem új generációjának vezetője szeretne lenni. Új utakat kínálunk a kereskedőknek, a magánemberektől a nagykereskedőkig, világszerte minden márkaképviselőnek, és segítjük, hogy az emberek bármikor, bármilyen eszközről, bárhol, bármit megvásárolhassanak" - mondta John Donahoe, az eBay elnöke és ügyvezető igazgatója közleményében.
Kapcsolódó cikkek
- Az Európai Bizottság jóváhagyta a Motorola Mobility Google általi felvásárlását
- Tízezrek spórolhatók a webes karácsonyi vásárlással
- Lezárult a felvásárlás, indul az MS-kype
- EU: Felelőssé tehető az eBay, ha aukcióin jogsértést követnek el
- A Microsoft egyik üzletága lesz a Skype
- A Google megvásárolta a torontói zene-szinkronizáló céget
- Az AT&T felvásárolta az amerikai T-Mobile hálózatot
- Mobil alkalmazás fejlesztő céget vásárolt a Facebook
- Újabb akvizíció a Xerox-nál
- Ebay: Híd az offline és az online kereskedelem között
hirek.com ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Rébuszok helyett kézzelfogható megoldások a NIS2 fejtörőhöz
Nagy érdeklődés övezte a Gábor Dénes Egyetem NIS2 konferenciáját. Ennek egyik oka a téma aktualitása, hiszen a kiberbiztonság szavatolása kötelező törvényi előírás az érintett vállalatok részére. A másik ok, hogy kevés az egész folyamatot átfogó és bemutató esemény, amely nemcsak a NIS2 irányelvben meghatározott jogszabályi előírásokat mutatja be és értelmezi, hanem kézzelfogható, gyakorlati megoldásokat is kínál a vállalatok részére.
A vihart, a hőséget és a jegesedést is jelzik az E.ON új meteorológiai állomásai
Az áramhálózatok fokozottan kitettek a viharos erejű szél, a tartós hőség és a jegesedés negatív hatásainak. Az E.ON Hungária Csoport célja, hogy időjárástól függetlenül biztosítson zavartalan áramellátást ügyfelei számára, ehhez pedig szükség van részletes időjárási adatokra, hogy a cég a veszélyhelyzetekre időben fel tudjon készülni.
A Sony bejelenti második generációs zászlóshajóját, az Alpha 1 II fényképezőgépet
A Sony bemutatja a második generációs Alpha 1 II zászlóshajóját, egy új full frame, tükör nélküli, cserélhető objektíves fényképezőgépet, amelyet a Sony legmodernebb AI feldolgozóegységével működik. A fényképezőgép körülbelül 50.1 megapixel (MP) effektív felbontású érzékelővel rendelkezik, akár 30 fps sebességgel, AF/AE-követéssel képes elsötétedésmentes sorozatfelvételt készíteni, torzításmentes zárral van ellátva, és továbbfejlesztette a képtisztaságot a közép- és magastónusok érzékenységénél.
Az új Sony objektív nagy felbontást, gyönyörű bokeh-t és fejlett autofókuszt kínál
A Sony bejelentésével új utat tör: az FE 28-70mm F2 GM prémium E-bajonettes objektív a teljes zoomtartományban nagy, F2-es rekesznyílással büszkélkedhet, így gyönyörű bokeh-t, nagy felbontást és egyedülálló autofókuszt biztosít állóképekhez és videófelvételekhez, nem beszélve a prímobjektívek minőségével vetekedő élességről és kontrasztról.
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.