Öt év alatt megduplázza bevételét a Konica Minolta Kft.
A tervek szerint a 2013-as pénzügyi évben 8 milliárd forint lesz az irodatechnikai iparban érdekelt Konica Minolta Magyarország Kft. árbevétele, s ezzel öt év alatt megduplázza 2008-as árbevételét.
Roman Tihelka, a cég távozó ügyvezető igazgatója csütörtökön Budapesten sajtótájékoztatón elmondta, a március végén zárult 2010-es pénzügyi évben 20 százalékkal nőtt az értékesítés, s a bevétel meghaladta a 4,8 milliárd forintot. Az idén a tervek szerint 6 milliárd forint lesz a bevétel.
A válság idején a Konica Minolta azért tudta növelni az eladásait, mert a vállatok érdekeltté váltak a költségcsökkentésben, s vállalat tudott olyan eszközöket és megoldásokat szállítani a cégeknek, amelyek egy közepes társaság esetében 20-30 millió forintos megtakarítást hoztak éves szinten a nyomtatásban.
Václav la Rosé Kovarik, a társaság új ügyvezetője elmondta, ha egy vállalat előtérbe helyezi a hatékonyságot a nyomtatásban, s például minden dolgozó ellenőrizhetően, csak a saját kártyájával készíthet nyomatot, akár 35 százalékos megtakarítást is el lehet érni.
Kapcsolódó cikkek
- A Lenovo elektronikai nagykereskedőt vesz
- Zuhant a Nokia árfolyama a profitfigyelmeztetés után
- Újabb felvásárlás a Xeroxnál
- A Crnogorski Telekom 18 millió euró osztalékot fizet
- 300 millió dollárt fektet felvásárlásokba a Xerox
- Synergon: növekvő árbevétel és veszteség az első negyedévben
- A Toshiba megvásárolja a svájci Landis+Gyr műszergyárat
- Szárnyalt az első negyedévben a Dell
- A Telefonica profitja csökkent az I. negyedévben
- Bővíti gyárát Tatabányán az osztrák BECOM GmhH
Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Digitális fizetési megoldások alakítják a vásárlók döntéseit
A digitális fizetési megoldások rohamos fejlődése alapjaiban változtatja meg azt, hogy miként kezeljük a pénzügyeinket. Már nem csak a készpénzt felváltó bankkártya típusok, hanem a mobilfizetés, az azonnali utalások és az új generációs BNPL (Buy Now, Pay Later) megoldások színesítik a palettát. Vásárlások, előfizetések, számlák, hitelek – mit hogyan fizetünk? Megjelent a PwC Magyarország Digitális Pénzügyi Körkép kutatása a fizetés-technológiai piac jelenéről és jövőjéről.
Stratégiai beruházással erősíti magyarországi jelenlétét a DS Smith
Jelentős, 34,4 millió eurós stratégiai befektetéssel növeli innovatív jelenlétét Magyarországon a fenntartható, papíralapú csomagolási megoldások vezető szállítója, a DS Smith a Nemzeti Befektetési Ügynökség támogatásával. A három kiemelt telephely fejlesztését célzó, várhatóan 2026 áprilisában lezáruló projekt Füzesabonyban, Nagykátán és Győrben valósul meg, 40%-kal növelve a gyártási kapacitást. A vállalat a beruházással tovább erősíti pozícióját az innovatív és fenntartható csomagolási megoldások terén, beleértve a műanyag kiváltásának alternatíváit, valamint a körkörös gazdaság elősegítését.
AI a felhők között: a mesterséges intelligencia a szemünk előtt alakítja át a légiközlekedést
Jelenleg is számos mesterséges intelligencia-alapú megoldást használnak a légitársaságok és a repterek az üzemanyag-optimalizálás, a légiirányítás, a fedélzeti kiszolgálás vagy éppen a járműkarbantartás területén. A határ azonban a csillagos ég, hiszen a légiközlekedés folyamatosan óriási mennyiségű adatot termel, ami további lehetőséget ad az AI megoldások fejlesztésére a hatékonyságnövelés, az utasélmény javítása és a fenntarthatósági célok elérése érdekében – hívja fel a figyelmet Berecz Dániel, a Lufthansa Systems Head of Engineering vezetője.
Elnyerte a Magyar Ingatlanfejlesztési Nívódíjat a Schneider Electric új okosgyára
A Magyar Ingatlanfejlesztési Nívódíjon az Ipar kategóriában az első helyen végzett a Schneider Electric Dunavecsén megépült okosgyára, a Duna Smart Power Systems (DSPS). A 28 ezer négyzetméteres üzem megvalósítása során a gyártási hatékonyságot növelő intelligens megoldások alkalmazása mellett kiemelt figyelmet fordítottak a fenntarthatóságra.
Szervezeti változásokat jelentett be az LG 2030-as víziójának megvalósítása érdekében
Az LG Electronics (LG) az igazgatóság jóváhagyását követően számos szervezeti változást és vezetői kinevezést jelentett be. Az átszervezés célja a vállalat közép- és hosszú távú stratégiájának, a „Future Vision 2030” megvalósításának elősegítése a szervezetközi szinergia javításával, valamint az üzleti portfólió innovációjával.