Mivel lehet levenni a lábukról a fogyasztókat?
Mindenki szereti, ha spórolhat vagy ajándékkal jutalmazzák hűségéért. Főleg, ha kedvenc márkájáról van szó. Akik figyelemmel kísérik az általuk kedvelt márka közösségi kommunikációját, sokkal erősebb kötődést éreznek iránta, ha valamilyen kedvezményt, kupont kapnak, esetleg ingyenes vásárlást biztosítanak számukra.
Nem meglepő talán, hogy a nőket jobban vonzzák az ilyen ajánlatok, őket könnyebb levenni a lábukról. Részükről valamivel erősebb kötődés mutatható ki (56%), míg a férfiak esetében ez csupán 45%. Ebből következően a nők valamivel gyakrabban és nagyobb számban veszik igénybe a felkínált kedvezményeket: 52% vs. 42% arányban vezet a gyengébbik nem.
Ami viszont meglepő, hogy nem arat töretlen sikert a márkák próbálkozása a kötődés érdekében. Az eredmények azt mutatják, hogy a magyar online vásárlók kevesebb, mint fele (46%) veszi igénybe a kedvezményeket.
Ez azt jelenti, hogy mindez önmagában nem elég ahhoz, hogy a fogyasztó elköteleződjön, de a marketingstratégiába jól beépíthető, hiszen a felmérés is azt támasztja alá, hogy ha megvannak az alapok, akkor a kötődést erősebbre fűzheti az adott márka iránt.
Kapcsolódó cikkek
- Az iPhone 5 ötödik az elégedettségi listán
- Nem olvasnak a fiatalok
- A neten tájékozódnak a nők randi előtt
- Ipsos Kifizetődő a közösségi lét
- Megmondjuk, mit hoz a Jézuska
- Fiataloknál az előny – radikálisan megváltozott az információfogyasztás
- Milliós adatszivárgási károk Magyarországon
- Nemzetközi siker a műszeres rádiós közönségmérésben
- Személyi változás az online közönségmérés területén
- Trendi netrandi: jellemzőbb az online társasági élet, mint a valós
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Rébuszok helyett kézzelfogható megoldások a NIS2 fejtörőhöz
Nagy érdeklődés övezte a Gábor Dénes Egyetem NIS2 konferenciáját. Ennek egyik oka a téma aktualitása, hiszen a kiberbiztonság szavatolása kötelező törvényi előírás az érintett vállalatok részére. A másik ok, hogy kevés az egész folyamatot átfogó és bemutató esemény, amely nemcsak a NIS2 irányelvben meghatározott jogszabályi előírásokat mutatja be és értelmezi, hanem kézzelfogható, gyakorlati megoldásokat is kínál a vállalatok részére.
A vihart, a hőséget és a jegesedést is jelzik az E.ON új meteorológiai állomásai
Az áramhálózatok fokozottan kitettek a viharos erejű szél, a tartós hőség és a jegesedés negatív hatásainak. Az E.ON Hungária Csoport célja, hogy időjárástól függetlenül biztosítson zavartalan áramellátást ügyfelei számára, ehhez pedig szükség van részletes időjárási adatokra, hogy a cég a veszélyhelyzetekre időben fel tudjon készülni.
A Sony bejelenti második generációs zászlóshajóját, az Alpha 1 II fényképezőgépet
A Sony bemutatja a második generációs Alpha 1 II zászlóshajóját, egy új full frame, tükör nélküli, cserélhető objektíves fényképezőgépet, amelyet a Sony legmodernebb AI feldolgozóegységével működik. A fényképezőgép körülbelül 50.1 megapixel (MP) effektív felbontású érzékelővel rendelkezik, akár 30 fps sebességgel, AF/AE-követéssel képes elsötétedésmentes sorozatfelvételt készíteni, torzításmentes zárral van ellátva, és továbbfejlesztette a képtisztaságot a közép- és magastónusok érzékenységénél.
Az új Sony objektív nagy felbontást, gyönyörű bokeh-t és fejlett autofókuszt kínál
A Sony bejelentésével új utat tör: az FE 28-70mm F2 GM prémium E-bajonettes objektív a teljes zoomtartományban nagy, F2-es rekesznyílással büszkélkedhet, így gyönyörű bokeh-t, nagy felbontást és egyedülálló autofókuszt biztosít állóképekhez és videófelvételekhez, nem beszélve a prímobjektívek minőségével vetekedő élességről és kontrasztról.
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.