Bővül az Adverticum

forrás: Prím Online, 2013. április 19. 11:34

Április elejétől új munkakörrel bővült Magyarország piacvezető médiaoldali adszerver szolgáltatója, az Adverticum. Az új termékmenedzseri feladatkört a magas szintű ügyfél kommunikáció további fejlesztése érdekében hozták létre. A termékmenedzseri pozíciót a vállalat eddigi support csoportvezetője, Szűcs Barbara Liza tölti be.

Áprilistól Szűcs Barbara Liza koordinálja a hirdetéskiszolgáló rendszerrel kapcsolatos beérkező ügyféligények és a fejlesztés közötti kommunikációt. Termékmenedzserként feladata lesz az ügyféligények felmérése, egyeztetés a fejlesztési lehetőségekről és a megvalósíthatóságról. Ő segíti továbbá a belső kommunikáció áramlását a fejlesztés, a support, a sales és marketing osztályok között. Szűcs Barbara Liza support csoportvezetői munkakörét Kokas Ágnes veszi át a cégnél, aki három éve erősíti az ügyfélszolgálat csapatát.


Szűcs Barbara Liza 2009 januárjától dolgozik az Adverticumnál, ahol kezdetben kampánymenedzseri munkakört töltött be. 2010 januárjában került az ügyfélszolgálati csapatba, ahol 2011 elejétől support csoportvezetőként dolgozott.
 

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

A kék halál képernyőn túl: miért ne hagyjuk figyelmen kívül a szoftverfrissítéseket?

2024. július 26. 13:59

Idén a fenntartható cégek tulajdonosait is díjazza az EY

2024. július 24. 13:59

Akár 50% időmegtakarítást jelenthet a PS szinte érintésmentes könyvelési megoldása

2024. július 16. 16:29

ESET kiberfenyegetettségi jelentés: egyre gyakoribb a mesterséges intelligencia és a deepfake a támadásokban

2024. július 5. 09:55