A Lenovo jobban teljesített a mobilpiacon
A napokban írtunk róla, hogy a Lenovo közzétette első pénzügyi negyedévének eredményeit, amely növekedést mutat. A számok azt mutatják, a mobilszegmens hozta meg a sikert.
A PC-gyártóként híressé vált Lenovo vezető pozíciót tölt be a PC-piacon az EMEA régió tíz országában, ám úgy tűnik, nem ez volt az igazi áttörés számára.
Az eredmények szerint az okostelefonok és táblagépek értékesítése túlszárnyalta a PC-ket, ami meglepő, tekintve a vállalat pozícióját a PC-szegmensben. Ezt a vállalat pénzügyi igazgatója, Wong Wai Ming is megerősítette egy konferencián.
A vezeték nélküli eszközök értékesítése három hónap alatt 105 %-kal nőtt (június 30-ig bezárólag). Kína volt a vállalat számára a legmeghatározóbb terület, az eladások 42%-a ebben a régióban történt.
A vállalat olyannyira jól teljesített, hogy ebben a régióban több telefont és táblagépet értékesített, mint az Apple, Samsung és a HTC.
A Lenovo tehát jó úton jár. Bár egyelőre csak Kínára fókuszálnak, mobiljaik hamarosan az USA-ba és hozzánk is megérkeznek.
Forrás: Businessinquirer.net
Kapcsolódó cikkek
- Világszerte elérhető a Sony Xperia Tablet Z
- 8 hüvelykes táblagépekben a jövő?
- A Xiaomi lekörözte az Apple-t a kínai piacon
- Sikeres volt az LG második negyedéve
- X. Elektronikus Kereskedelem Konferencia
- Új utakon a Lenovo: Tábla PC az egész családnak
- Üzletépítés videotechnológiával
- Kínában összpontosul az iOS és Android piac
- Új androidos Lenovo tabletek Magyarországon
- Miért optimalizáljuk mobilra honlapunkat?
Céginfó ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Ötödször is Családbarát Munkahely a Bridgestone
A Bridgestone Tatabánya 2024-ben ismét elnyerte a Családbarát Munkahely címet „Vállalati értékvállalásunk a mindennapokban is jelen van” című pályázatával. A vállalatnál megvalósuló változatos programok és kezdeményezések célja, hogy hozzájáruljanak a kollégák munkahelyi, családi és magánélete közötti egészséges egyensúly megteremtéséhez.