Reklámok hatása a közösségi médiában
Az Ipsos nemzetközi online felmérése szerint a netezők 35%-a vásárolt már közösségi oldalakon megjelenő hirdetés hatására.
A magyar közönséget ezek a típusú reklámok valamivel kevésbé ösztönzik vásárlásra vagy szolgáltatások igénybevételére (25%), bár érdekes módon az 50 év felettiek fogékonyabbak a hirdetés ezen formájára (30%.) Hasonlóan motiválóak a posztok: nemzetközi összehasonlításban a netezők 31%-át buzdítják beszerzésre. A magyarok ezen a téren is kissé visszahúzódóbbak: 21%-uk mutat érdeklődést irántuk.
A fentiek alapján kétségtelen, hogy a közösségi média felületein megjelenő reklámok – éppúgy, mint a posztok – egyre hatékonyabban működő értékesítési eszközök. Jó, ha a marketingesek tudnak róla, hogy a netező közönség 65-75%-a különféle fogásokkal még megnyerhető a márkák számára.
Kapcsolódó cikkek
- A közösségi média hálójában
- Galaxy S3 és Lumia 920 egy reklámban
- A sok facebookozás boldogtalanná tesz
- A megosztás körül forog a közösségi média
- A Facebook hatása a nyaralásra
- Carl Bildt, Barack Obama és Ferenc pápa a Twittert használók élén
- Egyre több a magyar felhasználó a Twoon
- Morsi Twitter oldalán tudósította az egyiptomi eseményeket
- Börtön jár a Facebook sértegetésekért Grenadában
- Ipsos: Megérik a pénzüket az online kampányok
Trend ROVAT TOVÁBBI HÍREI
K&H: Adatvédelem szintjén csak kevesen értenek az AI-hoz
Egyre több cég alkalmazza a mesterséges intelligenciát, de kevesen mondhatják el, hogy tisztában vannak azzal, hogy milyen hazai és nemzetközi, pénzügyi, felügyeleti és adatvédelmi szabályokat szükséges betartaniuk és hogyan alakíthatnak ki egy biztonságos, felkészült környezetet egy AI projekt megvalósulásakor.