Az Android készülékek több mint felén már Jelly Bean fut
Eddig a 2.3 Gingerbread volt a legelterjedtebb Android verzió, azonban most fordult a kocka: a Jelly Bean átvette a vezetést.
A legújabb készülékek már Jelly Bean operációs rendszerrel jelennek meg, és egyre többen frissítik készüléküket az újabb verzióra (amelyik készülék esetében ez a lehetőség adott). Az Android felhasználók többségének készülékén már a Jelly Bean operációs rendszer valamely változata fut.
Néhány hónapja a Gingerbread még vezette a listát, azonban a Jelly Bean szépen előretört, olyannyira, hogy a 4.1-es verzió használati aránya is már több (27,3%), mint a Ginherbread verzióké együttvéve (26,3%).
A harmadik helyen az Ice Cream Sandwich áll 198,%-kal, majd a 4.2 Jelly Bean követi 12,5%-kal. A Froyo és a Homeycomb olyannnyira sikertelen verziók, hogy még a jelenlegi legfrisebb (a KitKat még csak most jelent meg) verzió, a 4.3-as is lekörözi őket (lásd az ábrán).
Forrás: Techspot.com
Kapcsolódó cikkek
- A Jelly Bean leelőzte a Gingerbreadet
- Még mindig a Gingerbread vezet
- Jelly Bean frissítés az LG Optimus 4X HD és Optimus L7 okostelefonokra is
- Leáldozóban a Gingerbread csillaga
- A HP első Android alapú táblagépe: Slate 7 [Videó]
- Áprilisban érkezik kontinensünkre a Panasonic Eluga
- Borsos árat kapott a Samsung S6500 Galaxy Mini 2
- Sony Xperia sola: floating touch navigációval és minden földi jóval
- Androidos strapamobil a Caterpillartól – CAT B10
- QWERTY gombsorral érkezik a legújabb T-Mobile myTouch
Trend ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.