Átszabják a "like" gombot
Több mint 22 milliárd alkalommal látják naponta, és hét és fél millió weboldalba vannak beépítve. Ezek a Facebook kedvelés és megosztás gombjai, amelyek most átesnek az első átalakításukon. A like gomb megszokott ikonja teljesen átalakul.
A legkedveltebb ikon jelenleg a Facebook like gombja, amely 2010 óta van a köztudatban, és amelyet most a megosztás ikonnal együtt újrakozmetikáznak.
A legnagyobb különbség az lesz, hogy a like ikonról eltűnik a hüvelykujj. Helyette egy párbeszéd ablakban jelenik meg az „f” logó kíséretében. A színösszeállítás fordított, kék alapon fehér betűkkel találkoznak majd a felhasználók. A hüvelykujj helyett a párbeszéd ablak felett az jelenik majd meg, hányan kedvelték az adott posztot vagy oldalt.
A korábbi „elküldés „ gombot egy adott oldalon pedig felváltja a megosztás ikon, amelyen csak maga a szó szerepel majd logó nélkül. Ez sokkal egyértelműbb, ugyanis sokak számára zavaró és félrevezető a különböző oldalakon szereplő „elküldöm” opció.
A frissítés minden esetben automatikus lesz, minden olyan oldalonmegújulnak majd az ikonok, ahol használják ezeket a lehetőségeket. A változást a felhasználók a következő hetekben tapasztalják.
Forrás: Mashable.com
Kapcsolódó cikkek
- Jó fogyasztószer a közösségi média
- Hiba a Facebookon
- Izraeli leányvállalatot vásárolt a Facebook
- Többé nem rejthetjük el magunkat a Facebook keresőből
- A Facebook arcai
- Szerkeszthetők a Facebook posztok
- A magyarok félnek, hogy megfigyelik őket
- Elindult a NAV hivatalos Facebook oldala
- Hamis Facebook-oldalt nyitottak Viktor Juscsenko volt ukrán államfő nevével
- Vetélytársra akadt a Google?
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A Sony bejelenti második generációs zászlóshajóját, az Alpha 1 II fényképezőgépet
A Sony bemutatja a második generációs Alpha 1 II zászlóshajóját, egy új full frame, tükör nélküli, cserélhető objektíves fényképezőgépet, amelyet a Sony legmodernebb AI feldolgozóegységével működik. A fényképezőgép körülbelül 50.1 megapixel (MP) effektív felbontású érzékelővel rendelkezik, akár 30 fps sebességgel, AF/AE-követéssel képes elsötétedésmentes sorozatfelvételt készíteni, torzításmentes zárral van ellátva, és továbbfejlesztette a képtisztaságot a közép- és magastónusok érzékenységénél.
Az új Sony objektív nagy felbontást, gyönyörű bokeh-t és fejlett autofókuszt kínál
A Sony bejelentésével új utat tör: az FE 28-70mm F2 GM prémium E-bajonettes objektív a teljes zoomtartományban nagy, F2-es rekesznyílással büszkélkedhet, így gyönyörű bokeh-t, nagy felbontást és egyedülálló autofókuszt biztosít állóképekhez és videófelvételekhez, nem beszélve a prímobjektívek minőségével vetekedő élességről és kontrasztról.
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.