YaTube – YouTube kihívón dolgozik a Yahoo?
Ha hihetünk a pletykáknak, a Yahoo saját, a YouTube-hoz hasonló videómegosztó oldalon dolgozik. A kulcskülönbség, hogy a konkurenciával ellentétben nem ingyenesség, hanem az igényesség a cél.
A Re/Code számolt be arról, hogy új YouTube kihívó érkezhet a piacra, melyet a Yahoo fejleszt. A "YaTube" néven is emlegetett szolgáltatás esetében kérdés, hogy milyen csábítaná oda hirdetőket és az embereket, akik már évek óta a YouTube-ot használják, és amelynek évek óta nem akadt komolyabb kihívója.
A hirdetők csalogatására – ha minden igaz – már megvan a tervük. A vállalat arra alapoz, hogy reklámozók sokat panaszkodnak a YouTube miatt, hogy nem tudnak sok pénzt keresni azokból a hirdetésekből. A Yahoo azonban jobb hirdetési bevételeket ígér és garantált videóárakat. Mindemellett erősebb marketinget is kínálnak, amely azt is magában foglalja, hogy az egyes videók a Yahoo kezdőoldalán is szerepelhetnek, még akkor is, ha nem exkluzív.
Sokan úgy vélik, a Yahoo nem egy teljesen új dolgot fejleszt, hanem már egy meglévő szolgáltatást kebelez majd be, mint a Vimeo. A jelentés szerint ugyanis a Yahoo újdonsága nem is olyan sokára, a következő hónapokban debütálna, és nem kimondottan a YouTube által alkalmazott nyílt modellt követné, hanem egy válogatottabb, sokkal szakmaibb tartalom a cél, és több YouTube „sztárt” is szeretnének elcsábítani.
Forrás: Techspot.com
Kapcsolódó cikkek
- Már több mint 80 ezren látták a magyar „Nokia-rapper” videóját
- A török miniszterelnök betiltaná a Facebookot és a YouTube-ot
- Megszűnik a Facebook és Google-belépés a Yahoo szolgáltatásainál
- Interaktívak és hiperaktívak a tévé előtt
- YouTube videók a Google kiemelt találatai között
- Hírek 15 másodpercben a BBC Instagram csatornáján
- A Yahoo a mobilszegmensre összpontosítja figyelmét
- 4K támogatást kap a YouTube
- Indul a Fuso Premium Streaming videószolgáltatása
- A YouTube mobilapp offline módban is kínál élményt
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Izgalmas versenyek a T-esport Bajnokságon
Százezer euró – ennyi volt az összdíjazása a Deutsche Telekom hétvégén lezárult e-sport bajnokságának, a T-esport Bajnokságnak. Az online eseményeken és a Budapesten, a Telekom PlayIT Show keretében megrendezett döntőben a legjobb Counter-Strike 2, League of Legends, Brawl Stars és EA Sports FC 24 játékosok mérték össze a tudásukat, köztük két magyar versenyző is.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.