Egyre több az interneten mindig elérhető vevő
Egyre többen vannak azok a magyar fogyasztók, akik az interneten keresztül folyamatosan elérhetők, ügyeiket ott intézik és akik egy kutatás szerint jelentősen különböznek az átlagosnak tekintett társaiktól.
Az alwayson-felmérés eredményeit Széles Zsuzsanna, a PanMedia médiaigazgatója ismertette. Kiemelte: tavaly még csak 670 ezren voltak a mindig elérhető online fogyasztók, számuk dinamikusan bővül. Ezért fontos fogyasztási szokásaiknak közelebbi megismerése - mondta. A mindig elérhető fogyasztók többnyire 40 év alattiak, városlakók, fele-fele részben nők és férfiak, jellemző rájuk a magasabb képzettség, s anyagi helyzetük is jobb az átlagosnál – ismertette Széles Zsuzsanna.
Ezek a fogyasztók életüket általában az interneten menedzselik. Érzelmileg erősen kötődnek internetes kapcsolattal rendelkező mobiltelefonjukhoz, mindennapjaik szerves részét képezi, bár az alapfunkciója, a telefonálás egyre inkább háttérbe szorul – mondta el a médiaigazgató. Többet és gyakrabban vásárolnak interneten az átlagnál, amit főleg számítógépről bonyolítanak, de a vásárlást megelőző információszerzésben fontos szerepe van az okostelefonnak. A mindig elérhető fogyasztók figyelme általában megoszlik a sok készülék és tartalom között, ezért nehezebb megszólítani őket, mint az átlagosnak tekintett fogyasztókat. Az ötletes, kreatív, szerethető reklámokat akár azonnal meg is osztják barátaikkal – jegyezte meg a PanMedia médiaigazgatója. A kutatás alapját egy 20 emberből álló fókuszcsoport képezte, akikkel blogon tartották a kapcsolatot három napon keresztül, másrészről egy 14 ezer ember megkérdezésével készített adatbázis adatait is felhasználták ez elkészítése során. A PanMedia a Millward Brown piackutató cég segítségével végezte a kutatást.
A PanMedia Kft.-t 1995-ben alapították és a világ harmadik legnagyobb ügynökségi hálózatához, az Interpublic Grouphoz tartozik.
Kapcsolódó cikkek
- Internetes szavazáson döntik el az új bécsi metróvonal színét
- Elektronikus képzési és távoktatási anyagok készültek közszolgálati tisztviselők továbbképzéséhez
- KEKKH: zavartalanul működik az elektronikus anyakönyvi nyilvántartás
- Jövő nyárra befejeződik a Nemzeti Távközlési Gerinchálózat fejlesztése
- A magyarok harmada vásárol csak a neten
- Megújult a Konzuli Szolgálat elektronikus ügykezelését szolgáló informatikai rendszer
- A rendszeresen internetezők több mint harmada e-vásárló
- KIM: egyre nagyobb hangsúly kerül az elektronikus ügyintézésre
- E-mailt küldhetnek a királynak az alattvalók
- Interaktív ügyfélszolgálat indult Budaörsön
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
HMD: A szülők fele szerint megváltozott a gyerekük személyisége a telefonhasználattól
A HMD friss kutatásai szerint az okostelefonok negatívan hatnak a fiatalokra. A szülők háromnegyede aggódik a telefonhasználat miatt, és több mint fele úgy érzi, túl korán vásárolt okostelefont a gyerekének. A fiatalok harmada megerősítette, hogy valóban hajlamosabb a szorongásra, amióta telefont használ, de azt is bevallották, hogy túl sok időt töltenek a közösségi médiában.
Ezekből a nyomtatókból 100 millió darabot adott el az Epson
A Seiko Epson Corporation (TSE: 6724, „Epson”) 2010 októberében indította útjára első nagy kapacitású tintatartályos tintasugaras nyomtatóját Indonéziában. 2024-re ezeket a nyomtatókat mintegy 170 országban és régióban értékesítették. Az Epson nagy kapacitású tintatartályos nyomtatóinak összesített globális értékesítése mára meghaladta a 100 millió darabot.
Ötödször is Családbarát Munkahely a Bridgestone
A Bridgestone Tatabánya 2024-ben ismét elnyerte a Családbarát Munkahely címet „Vállalati értékvállalásunk a mindennapokban is jelen van” című pályázatával. A vállalatnál megvalósuló változatos programok és kezdeményezések célja, hogy hozzájáruljanak a kollégák munkahelyi, családi és magánélete közötti egészséges egyensúly megteremtéséhez.
EY: csak átmeneti a megtorpanás az elektromos autók piacán
Lassulás tapasztalható idén a tisztán elektromos, hibrid és plug-in járművek (EV) iránti globális kereslet növekedésében – derül ki az EY 28 ország 19 000 fogyasztójának megkérdezésével készült nemzetközi felméréséből. Az elektromobilitás előretörése miatt a megtorpanás várhatóan csak ideiglenes és a gyártók hamarosan újra növelhetik a kapacitásokat – emeli ki Szűcs Tamás, az EY autóipari iparági csoportjának vezető partnere.
Miért dugulnak be sorra a csomagautomata szolgáltatók? Ez az adat rámutat az okokra
Egyre népszerűbbek a csomagautomaták: idén már a webshopok közel háromnegyede kínálja ezt az átvételi módot, ami 12 százalékos növekedést jelent az előző évhez képest. Az egyre növekvő kereslet az egyik fő oka lehet a szolgáltatók kapacitásproblémáinak – állapította meg a Nagy Webáruház Felmérés.