Kivonulhatnak a webboltok a reklámadó miatt
Számos kis és közepes hazai webáruház dönthet úgy a közeljövőben, hogy külföldre teszi át székhelyét, amelyhez a legutolsó lökést a reklámadó bevezetése jelentheti - mondta a Világgazdaságnak Kis Ervin Egon, a Szövetség az Elektronikus Kereskedelemért Közhasznú Egyesület (SzEK.org) elnöke.

A lap emlékeztet arra, hogy júniusban hatályba lépett az e-kereskedelem egységes uniós szabályozása. A fogyasztónak 8 munkanap helyett már 14 naptári napja van arra, hogy minden következmény nélkül elálljon a vásárlástól. Az árut az elállási jog gyakorlásának napjától számított 14 napon belül köteles visszajuttatni a kereskedőnek, azaz maximum a kézhezvételtől számított 28 napon belül. Elállás esetén a vállalkozás nem köteles visszatéríteni a fogyasztónak az emelt díjú fuvarozásból eredő többletköltségeket, csak a normál fuvarozási díjat.
Kapcsolódó cikkek
- A JátékNet webáruház 2014-ben az Ország Boltja
- PayPal: 21 százalékkal nőtt a magyar webshopok külföldi forgalma
- Elindult a Netveszek.hu
- Webox csomagátadó automaták – a még rugalmasabb vásárlás
- A webes értékesítés legújabb trendjei
- Új korszakot nyit a Sanoma a hazai e-kereskedelemben
- Magyarország legnépszerűbb webshopja kerestetik
- Fontos az ár: külföldi webshopokban vásárol a magyar
- A rezsicsökkentés miatt webshopot indított a Prímagáz
- A SzEK.org fontosnak tartja a piaci verseny tisztaságának védelmét
Trend ROVAT TOVÁBBI HÍREI
European Marketing Agenda 2025 Webinárium – Már elérhető online!
Az európai marketingszövetségeket – köztük a Magyar Marketing Szövetséget is – magába foglaló European Marketing Confederation (EMC) február 4-én tartotta meg éves trendfelmérése, a European Marketing Agenda 2025 eredményeit összegző webináriumát, amely több mint 900 résztvevőt vonzott. Ezzel az idei Agenda a szervezet eddigi legnépszerűbb kezdeményezésévé vált.
Intelligens energiagazdálkodás a SmartThings platformon
Az ABB és a Samsung Electronics bejelentették, hogy az ABB InSite energiamenedzsment rendszert integrálják a Samsung SmartThings és SmartThings Pro platformjaiba, ezzel újabb lépést téve a fejlett intelligens épülettechnológia irányába. Az ABB-free@home okosotthon rendszer SmartThings-be történő korábbi integrálásával a felhasználók mostantól egyszerűbben kezelhetik és optimalizálhatják a lakó- és kereskedelmi ingatlanok energiafogyasztását.
A közösségi média ereje: Hogyan emelkedj ki a tömegből?
A 2025-ös marketingtrendek központjában három kulcsfogalom áll: személyes jelenlét, videó és közösség. Mára elengedhetetlenné vált, hogy minden vállalkozás, legyen szó kisvállalkozásról vagy nagy cégről, aktívan jelen legyen a közösségi médiában. A siker kulcsa abban rejlik, hogy a vállalkozások hogyan tudják magukat kiemelni a konkurencia közül, hogy eredményesek legyenek.