Mennyire használják az emberek az Apple Payt?
Bár sokan regisztráltak már az Apple Pay szolgáltatásba, de vajon mennyire használják a rendszert magát? Mit mutatnak a számok?
Ahogy arról már korábban beszámoltunk, nagy siker övezte az Apple mobilfizetési megoldásának indulását, olyannyira, hogy a regisztrálók száma meghaladta az összes hasonló szolgáltatást használók számát együttvéve. Egyelőre még azonban csak részadatok vannak arra vonatkozóan, a gyakorlatban mennyire használják az emberek a szolgáltatást.
A The New York Times már közzétett néhány adatot a használatot illetően. Információik szerint 150 ezer tranzakció történt eddig a Whole Food kiskereskedelmi ételellátó láncon keresztül, amely naponta átlagosan 7143 fizetést jelent.
A McDonalds’, amely szintén támogatja az Apple Pay megoldást, az Egyesült Államokban található több mint 14 ezer éttermében elfogadja ezt a fizetési módot. Elmondásuk szerint az érintéssel való fizetések számának az 50%-át az apple payes fizetések teszik ki.
Önmagában ezek nem tűnnek kiemelkedő számoknak, ám tekintve, hogy egy-egy helyről és egy vadonatúj szolgáltatásról van szó, mely korlátozott eszköztámogatással rendelkezik, mindenképpen figyelemre méltó.
Az még egyelőre nem világos, hosszú távon mennyire lesz sikeres az Apple fizetési megoldása, hiszen sok múlik a további hardvertámogatókon és az együttműködő kiskereskedelmi partnereken. Ráadásul az emberek nagy része még mindig a készpénzes, valamint a bank- és hitelkártyás fizetéseket preferálja.
Forrás: Engadget.com, NYTimes.com
Kapcsolódó cikkek
- A Microsoft a második legértékesebb vállalat a Forbes szerint
- Új számlafizető alkalmazással amerikai versenyen döntős a Cellum
- Világosság és sötétség, avagy miről szól Steve Jobs emlékművének eltávolíttatása
- Hazánkba érkezett az Epson Moverio BT-200 okosszemüvege
- Okos üzlet okoseszközökkel
- A Toshiba a Gartner Symposium ITXPO-n
- iPhone 6 a Tescóban
- „Az emberiség történelmében még nem volt akkora fejlődés, mint az elmúlt 24 évben”
- Biztonsági aggályok fogják vissza az online fizetési szolgáltatások használatát
- Szülinapi kedvezményekkel várják a vásárlókat az iCentre-ben
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.