A Firefox a Google keresőjétől a Yahoohoz pártol
Nemsokára a Yahoo lesz az alapértelmezett kereső a Firefox böngészőben. A vállalat blogposztban számolt be a fejleményekről.
Chris Beard, a Mozilla vezérigazgató szerdán jelentette be, hogy egy új, öt évre szóló együttműködést kötött a vállalat, melynek értelmében a Yahoo lesz a böngésző alapértelmezett keresője. A változások decemberben lépnek életbe az amerikai felhasználók számára. Azt is elmondta, hogy az új keresési stratégia megduplázza az iránti elkötelezettségüket, hogy a Firefox mindenki böngésző legyen.
Mindez természetesen nem jelenti azt, hogy ne lehetne változtatni az alapértelmezett beállításokon, a felhasználók továbbra is dönthetnek amellett, hogy a Google, a Bing, az eBay, a Wikipédia, az Amazon, a Twitter vagy a DuckDuckGo keresőjét használják inkább. Oroszországban a Yandex lesz az alapértelmezett kereső.
A keresési területre nagy hangsúly került a Yahoonál, amióta Marissa Mayer átvette az irányítást, és sokat fektetett a kontextuális keresési területbe. A Yahoo asztali keresőjét jelenleg a Microsoft Bing keresőmotorja hajtja.
A Google tíz évig volt a Firefox alapértelmezett keresője. Egyelőre nem tudni, hogy más régiókban mikor lépnek életbe a változások.
Forrás: Mashable.com; Kép: newsfirst.lk
Kapcsolódó cikkek
- Firefox-mobil a Telenornál
- Firefox mobil operációs rendszer
- Nem lehet majd Facebook és Google fiókkal bejelentkezni a Flickrbe
- Frissítette algoritmusát a Google
- Új funkciók Androidon a Google kereső „OK Google” hangutasításában
- Megszűnik a Facebook és Google-belépés a Yahoo szolgáltatásainál
- YouTube videók a Google kiemelt találatai között
- Idén 10 éves a Firefox
- Yahoo a látogatottsági lista élén
- Titkosításba kezd a Yahoo
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.