71 milliárdos forgalommal zárta a Reddit a 2014-es évet
A Reddit hivatalos blogján tette közzé 2014-es látogatottsági adatait. A számok szerint sikeres évet tudhat magáénak a közösségi híroldal.
A Reddit nem titkolt célja közé tartozik, hogy az „internet kezdőlapja” legyen. Nos, a 2014-es látogatottsági mutatók alapján úgy tűnik, egy lépéssel közelebb került a vágyott álomhoz.
A hivatalos blogposztjukon közölt adatok szerint az elmúlt évben, 2014-ben 71,25 milliárd oldalmegtekintést, 54,9 millió posztot és 535 millió hozzászólást regisztráltak. Az aktív közösségek száma már 8 ezer felett jár, a hivatalos mobilalkalmazásukat pedig 1,6 millióan töltötték le.
A 2013-as adatokkal összevetve nagyobb aktivitás mutatkozott az oldalon. Akkor 56 milliárd oldalmegtekintésről, 40,85 millió posztról és 404,6 millió hozzászólásról számoltak be. Tavaly az egyedi látogatók számát is közölték, mely akkor 731 millióra rúgott. Ez az adat az idei statisztikából azonban hiányzik.
Az Alexa.com látogatottsági mutatóit tekintve – mely a különböző weboldalakat rangsorolja a havi látogatottsági mutatók alapján –, a Reddit világszerte az élvonalban foglal helyet. A legfrissebb adatok szerint a közösségi híroldal a 32. helyen áll.
Forrás: Mashable.com
Kapcsolódó cikkek
- 35-ször értékesebb az Instagram, mint amennyit a Facebook fizetett érte
- Beperelnék az AdBlock Plus gyártóját
- A foodpanda kezében a NetPincér
- Egy orosz malware a WordPress felhasználókat vette célba
- Katy Perry a YouTube 2014-es sztárja
- Technológia a digitális szakadék áthidalásában
- Szám és biztosíték kíséri az árut az online árukövetési rendszerben
- Üzleti titkok kiadása miatt vonul börtönbe egy Apple munkatárs
- Megérkezett a Street View az első arab városba
- A Samsung nem válik meg a mobilrészleg fejétől
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Podcastok forradalma: Így lesz 2025-re Magyarországon is a marketing egyik leghatékonyabb eszköze a „tévés rádióműsor”
A márkák és mikrofonok találkozása évek óta az egyik legdinamikusabban fejlődő marketing terület. Iparági becslések szerint csak az Egyesült Államokban 135 millió ember hallgat havonta legalább egy podcastot, de az online műsortípus hazánkban is kétévente duplázza a népszerűségét. Most nagyjából 1,5 millió magyar, azaz a netezők 20 százaléka követ valamilyen podcastot rendszeresen. Közülük egyre többen nézik is azokat! Az AllSet Media január 21-én publikált „Magyarországi social media előrejelzés 2025” jelentésében a saját adataira alapozva úgy becsüli: idén akár 30-40 százalékkal is nőhet a videó alapú céges kommunikáció.
AI Act megfelelőség – A vélt versenyelőnyből súlyos bírság lehet, ha nem tartjuk be a szabályokat
Az AI-technológiák jelentős előnyöket kínálnak a vállalatok számára, ugyanakkor helytelen használatuk súlyos következményekkel is járhat. Az Európai Unió mesterséges intelligencia rendelete alapján 2025. február 2-tól akár 35 millió eurós vagy az éves globális árbevételük 7 százalékának megfelelő bírságot jelenthet a tiltott AI-tevékenységet végző vállalatok számára. A szabályozásnak való megfelelés védelmet nyújt a bírságokkal és reputációs károkkal szemben.
K&H gyorshívás: havi 24 ezer hívást indítanak az ügyfelek a bank appján keresztül, már több mint 7 éve
A K&H ügyfelei havonta több mint 24 ezer hívást kezdeményeznek a bank mobilalkalmazásán keresztül. A pénzintézet ügyfelei 2018 szeptembere óta élhetnek ezzel a biztonságos ügyintézési lehetőséggel, amelynek során az ügyfélszolgálattal való beszélgetéshez semmilyen azonosító sem szükséges.
Szigor vagy rugalmasság: mi kell a sikeres digitalizációhoz?
Rövid távon a feladatfókuszú vezetés, hosszú távon a kapcsolatorientáltság növelheti a digitalizációban fejlődni kívánó szervezetek üzleti teljesítményét – állapítja meg a Budapesti Corvinus Egyetem kutatócsoportjának friss tanulmánya.
Hasznos funkciók, amikre a HONOR használja a mesterséges intelligenciát
A technológiai világ, így a mobilpiacnak is egyik legnépszerűbb és részben legkevésbé értelmezett funkciója a mesterséges intelligencia (angolul Artificial Intelligence, AI). A legújabb HONOR készülékek is alkalmazzák, és a legapróbb dolgoktól nagyobb kaliberű lehetőségekig terjed használatuk. Bár a legtöbben vagy a ChatGPT-re, vagy épp a gyakran kellemetlen, generatív AI-jal készített „realisztikus”, „hatujjú” képekre gondolhatnak, a megoldások ennél sokkal árnyaltabbak. Alább pár példa, ahol a HONOR készülekekbe épített AI megkönnyíti a felhasználói élményt.