Indiai mobilplatformot vett a Twitter
A Twitter bejelentette, hogy megvette a ZipDial indiai mobilplatformot. A felvásárlással mindenekelőtt a mikroblog tartalmait szeretnék minél több ember számára elérhetővé tenni.
Újabb céget vásárolt a Twitter, ezúttal Indiában. A ZipDial sikerült megszerezniük, amely egy indiai mobil üzleti és márkaplatform.
A vállalat reményei szerint ennek révén még több emberhez juthat el a Twitter. A ZipDial ugyanis egy készüléktől független mobilplatform, amely lehetővé teszi a felhasználó számára az ingyenes, valós idejű tartalomhozzáférést egy speciális szám felhívásával. Így a hagyományos telefontulajdonosok, illetve internetkapcsolattal nem rendelkezők számára is elérhetővé válnak a különféle internetes tartalmak
Egyelőre még nem árulták el, mennyiért kebelezték be az indiai vállalatot, ám azt elmondták, hogy a ZipDial csapatának nagy része csatlakozik hozzájuk.
We’ve agreed to acquire @zipdial to make Twitter even more accessible to people around the world. https://t.co/2bs25PB9nW
— Twitter (@twitter) 2015. január 20.
A Twitter már korábban is együttműködött az indiai platformmal. Akkor a helyi mobilfelhasználók számára biztosították a különféle országhoz kapcsolódó Twitter tartalmakat. A feliratkozott userek nyomon követhették az Indiai színészek, vallási vezetők és politikai pártok „csiripeléseit” hang, SMS, illetve alkalmazásértesítés formájában.
Forrás: TheNextWeb.com; Kép: techinasia.com
Kapcsolódó cikkek
- Műholdcéget vett a Google
- 3,3 billió dollár bevételt produkált a mobiltechnológia
- 2014-ben közel 16 ezren indultak el a digitális írástudás elsajátítása felé
- Partnerségre lépett a HTC és az Under Armour
- NVIDIA Tegra X1 mobilchip 1 teraflopos teljesítménnyel
- 64 milliárd dolláros bevétellel zárta az évet a Huawei
- 71 milliárdos forgalommal zárta a Reddit a 2014-es évet
- A foodpanda kezében a NetPincér
- Új vezető irányítja az LG mobilrészlegét
- Az Amazon megveszi a Twitchet a Google elől
Céginfó ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Ötödször is Családbarát Munkahely a Bridgestone
A Bridgestone Tatabánya 2024-ben ismét elnyerte a Családbarát Munkahely címet „Vállalati értékvállalásunk a mindennapokban is jelen van” című pályázatával. A vállalatnál megvalósuló változatos programok és kezdeményezések célja, hogy hozzájáruljanak a kollégák munkahelyi, családi és magánélete közötti egészséges egyensúly megteremtéséhez.