Magyar CRM-rendszerrel jár élen az Opel

forrás: Prím Online, 2015. február 5. 14:23

Másodszor is meghosszabbította az együttműködését az Opel a CRANE-nel, aki négy éve menedzseli az autómárka számára fejlesztett CRM-rendszert, valamint több európai országban az arra épülő kommunikációs (adatbázis-elemzés, call center, eladásösztönzés és e-mail marketing) feladatokat is ellátja. A CRANE a szerződést a General Motors európai központjával kötötte.

A két cég 2011 óta dolgozik együtt, az eredeti megbízás az Opel CRM-rendszerének kialakításáról és üzemeltetéséről szólt. Az ügynökség 14 országban – a közép-kelet-európai országok mellett a teljes Baltikumban és Finnországban – dolgozik az autómárkának. Ezenfelül az évek során a CRANE feladatköre kibővült a kialakított CRM-rendszerre épülő egyéb kommunikációs, többek között az adatbázis analitika, a call center, az eladásösztönzés és az e-mail marketing témakörökbe tartozó feladatok ellátásával.


„A megbízás egyik legizgalmasabb része az adatbázis elemzésére épülő stratégiai tanácsadás, mellyel például optimalizálni tudjuk az e-mail marketing kampányok hatékonyságát. Amellett, hogy külön kreatív tartalmat gyártunk a nőknek és a férfiaknak, vagy hogy jól észlelhető call-to-action funkciókat építünk a hírlevelekbe, akár mikroszegmensek megkeresésére is adunk javaslatokat” – mondta el Huszics György, a CRANE ügyvezető igazgatója.


Az ügynökség stratégiai javaslatai alapján az Opel négy országban – hazánkon kívül Szlovéniában, Horvátországban és Romániában – működtet call centereket, melyek közvetlenül csatlakoznak a CRM-rendszerhez. A megoldás jelentős időt és energiát takarít meg azáltal, hogy a call center egyenesen a CRM adatbázisba rögzíti a felvett adatokat.


A CRANE régiós szinten több millió ügyféladattal dolgozik. Az ügynökség elsőként Romániában indította el a saját fejlesztésű viszonteladói eladásösztönző programot, mely azóta – régiós „best practice-ként” – újabb piacon is bevezetésre került. „Négy éve dolgozunk együtt a CRANE-nel, és szintén negyedik éve vezetjük a személyautó értékesítési piacot. Ehhez a folyamatos jó teljesítményhez járul hozzá az ügynökség stratégiai és kreatív tanácsaival, valamint a megbízható és jól kezelhető CRM-rendszerünk üzemeltetésével” – mondta el Zugschwert Szabolcs, az Opel magyarországi marketingigazgatója.
 

Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI

A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák

A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.

2024. november 21. 17:59

OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat

Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében.  Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.

2024. november 21. 16:35

Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup

Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.

2024. november 21. 14:56

Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket

A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.

2024. november 21. 11:39

A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell

Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.

2024. november 21. 10:12

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Huszadik alkalommal adták át a Hégető Honorka-díjakat

2024. november 21. 16:58

Hosszabbít ’Az Év Honlapja’ pályázat!

2024. november 19. 09:54

Törj be a digitális élvonalba: Nevezz ’Az Év Honlapja’ pályázatra!

2024. november 14. 16:36

A virtuális valóság az egészségügyet is forradalmasíthatja

2024. november 12. 18:01