Az integrált rendszerek irányába tart a nemzetközi M2M piac
Saját fejlesztésű hardvereit és az integrált szolgáltatási rendszerét mutatta be a MOHAnet Mobilsystems Zrt. a barcelonai Mobil Világkonferencián, ahol a szolgáltatásfejlesztésre és a rendszerintegrációra helyezték a hangsúlyt a globális kommunikációs cégek. A március eleji rendezvényen a Nemzeti Befektetési Ügynökség jóvoltából vehetett részt a magyar cég, s láthatóan nagy érdeklődés övezte a vállalat standját.
Ebben az évben a szolgáltatásfejlesztésre és a rendszerintegrációra helyezték a hangsúlyt a globális kommunikációs cégek, és kevésbé domináltak a technikai újdonságokról szóló bejelentések – szakítva a megelőző évek trendjével. A vállalatok szerteágazó portfólióján túl e rendszerek szemléltetésére egy különálló teret is létrehoztak a szervezők "Innovációs Város" elnevezéssel, ahol a mobilhálózaton kapcsolódó termékek és szolgáltatások komplexitását szemléltették.
"Egyértelmű az M2M és az IoT (Internet of Things) rendkívül határozott előretörése, ami kedvező lehet a MOHAnet nemzetközi törekvései tekintetében. Cégünk megalakulásától fogva töretlenül hisz az intelligens hálózatokban, ezért irányult valamennyi fejlesztésünk az összetett igényeket egyetlen integrált szolgáltatási platformon kiszolgáló rendszer létrehozására. Vállalati és lakossági felhasználóink számára M2M megoldásaink alkalmazásával teljes hálózatok ellenőrzése válik lehetővé, és a begyűjthető információ komplexitása is jelentősen növekszik. Mindez időmegtakarítást, kockázat- és költségcsökkentést eredményez, miközben biztonságosabbá, ellenőrizhetővé és átláthatóvá tesszük az emberek életét és a vállalkozások tevékenységét. A területen elért 10 éves tapasztalatunkat reményeink szerint most válthatjuk majd jelentősebb sikerekre jelenlegi és jövőbeli partnereiknél egyaránt" - vélekedett Havasi Zoltán, a MOHAnet Mobilsystems Zrt. vezérigazgatója.
A MOHAnet tehát integrált szolgáltatási rendszerét mutatta be a rendezvényen, de emellett saját fejlesztésű hardvereit is bemutatta a standon. A vállalat alapvető célközönségét ezúttal a rendszerintegrátorok jelentették, akiknek az üzlet- és szolgáltatásbővítési szándékát kívánja támogatni a cég. Elsősorban európai, közel-keleti és délkelet-ázsiai régióból volt a legnagyobb érdeklődés a tavalyi év végén bevezetett komplex szolgáltatás iránt.
"Eltökélt szándékunk továbbra is, hogy fejlesztéseinket, rendszermegoldásainkat, gondolkodásmódunkat megismertessük a potenciális nemzetközi partnereinkkel, s erre kiváló megoldást nyújtott a spanyolországi világkonferencia. Nagy örömünkre szolgált, hogy számos komoly tárgyalópartnerünk érdeklődött az általunk kínált lehetőségek iránt. Bízunk abban, hogy ezek a megkeresések rövidesen számunkra is szélesebbre nyitják a nemzetközi piac nyújtotta lehetőségeket" - tette hozzá a MOHAnet Mobilsystems Zrt. vezérigazgatója.
Kapcsolódó cikkek
- Univerzális platformra kerül át az összes MOHAnet alkalmazás
- Univerzális platformra kerül át az összes MOHAnet alkalmazás
- Az integrált megoldásoké a jövő a biztonságtechnikában
- Az integrált megoldásoké a jövő a biztonságtechnikában
- Gartner: piacvezető a Vodafone az M2M-ágazatban
- Gartner: piacvezető a Vodafone az M2M-ágazatban
- Internet Hungary: átveszik felettünk az irányítást a gépek?
- Internet Hungary: átveszik felettünk az irányítást a gépek?
- Vodafone: M2M megoldás segíti a biztonságos Szigetelést
- Vodafone: M2M megoldás segíti a biztonságos Szigetelést
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.