Hamarosan jön Az Év Honlapja Workshopja
Május 7-én Az Év Honlapja Team felkészítő workshopot szervez az ország legnagyobb online marketing-kommunikációs pályázatának lehetséges nevezői számára.
Az Év Honlapja csata egy workshopot szervez, melynek célja, hogy a résztvevők az itt megszerzett tudásuk által minőségben, kreativitásban, szemléletben képesek legyenek túlszárnyalni iparáguk és természetesen a szakmai zsűri elvárásait. Olyan versenyt és előadásokat kívánnak most is létrehozni, mellyel hozzá tudnak járulni a fejlett és színvonalas honlapok létrejöttéhez.
Az előadásokban szó esik majd a weboldalak készítésének fortélyairól, a webdizájnról, valamint a mobilra optimalizált oldalak fontossága is fókuszba kerül.
A workshop május 7-én lesz lesz a Hotel Expo Congressben. Jelentkezni, valamint a részletes programot megtekinteni itt lehet.
Kapcsolódó cikkek
- 9,2%-kal zsugorodott az okostelefon-piac
- A jövő szakemberei voltak fókuszban a Macro-Talent 2015-2017 kutatást bemutató eseményen
- Online házasságkötés az Ikeával
- Folytatódik a számítógép-értékesítés zuhanórepülése
- SM 2015: minden cég egyben szoftvercég is lesz
- Így vásárolunk online
- Milliárdokat lehet nyerni infokommunikációs pályázaton
- UPC: ismét elérhető a szolgáltatás
- Az amerikaiak 64%-ának van okostelefonja
- Telekom pályázat Civil és CivilNET díjcsomagra
Prim.hu - Kiemelt hír ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
A Magyar Telekom 2024. harmadik negyedéves eredményei
A Magyar Telekom közzétette 2024. harmadik negyedévére vonatkozó, az EU által befogadott IFRS Számviteli Standardok szerinti konszolidált pénzügyi eredményeit. A negyedéves pénzügyi jelentés nem auditált értékeket tartalmaz az összes pénzügyi időszakra.
Marad a jóáras korlátlan belföldi mobilnet, sőt, 7 napig díjmentesen tesztelhető
Idén júliusban indult a mobilhasználati élményt forradalmasító, teljesen digitális tarifa Yepp néven, ami egy üzletlátogatás vagy személyes kontaktus nélkül, mobilalkalmazáson keresztül, akár 10 perc alatt aktiválható és korlátlan belföldi mobilnetet kínáló előfizetés. A merőben új koncepció bevezető kedvezményes havidíját 2025. január 6-ig meghosszabbítja a szolgáltató, sőt, mostantól új megrendelés esetén 7 napos ingyenes próbaidőszakot is biztosít.
Elindult a nevezés az idei Marketing Diamond Awardsra
A Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) idén immár tizedik alkalommal hirdeti meg a kisebb költségvetésből megvalósuló marketingaktivitások számára a Marketing Diamond Awards pályázatot, amelyre egészen 2025. január 15-ig nyújthatják be a szervezetek a pályázati anyagaikat. A díj szakmai elismeréseinek átadására 2025. február 11-én az Etele Cinemaban megrendezésre kerülő Digital Marketing Forumon kerül majd sor.
Bemutatták a jövő Yettel üzleteit
Budapesten, Belgrádban és Szófiában egyidőben mutatták be, hogyan alakulnak majd át a jövő Yettel üzletei. Az új koncepció nemcsak az üzletben eltöltött időt, hanem bizonyos esetekben az odavezető utat is újraértelmezi. A cseh Bratka tervezőiroda rendhagyó ötleteit a magyar szakemberek elsőként a KÖKI Bevásárlóközpontban valósították meg úgy, hogy a középpontban a közvetlenség és az akadálymentesítés új szintje áll.