A PlayStation 4 vezeti az európai konzolpiacot
A Sony jelentése szerint a PlayStation 4 nagyon jól szerepelt Európában, bizonyos országokban a konzol piac 90%-át szerezte meg.
Jim Ryan, a Sony Computer Entertainment Eurpe elnőke elmondta, hogy a PlayStation 4 70%-os piaci részesedést szerzett Európában. A kontinentális részen ennél még jobbak az eredmények, gyakori a 90% feletti részesedés.
A PlayStation 4 hódításának lehettünk tanui tavaly, mikor 2014 májusában 2 milliót adtak el az Egyesült Királyságban, miközben a Microsoft Xbox One egysége csak novemberre érte el az egymillió eladott darabszámot.
A Sony világszerte több, mint 11,3 millió PlayStation 4 konzolt adott el a megjelenése óta.
Ryan kizárta a konzol árának csökkentését, úgy véli mind a cég, mind a vásárlók elégedettek az eszköz ár/érték arányával.
Forrás: Ubergizmo.com
Kapcsolódó cikkek
- A Sony már 2,1 millió PS4 konzolt értékesített
- Sony HX90: kicsi, diszkrét és még jól is néz ki
- 1 terrabájtos PS4 konzolt mutatott be a Sony
- Az ízlésünket befolyásolhatják a Sony multi-room audio eszközei
- Újdonságok a PlayStation 4 következő frissítésében
- A PlayStation 4 is megérkezett Kínába
- A PlayStation 4 jubileumi kiadás a Vaterán
- A debütálás óta közel 20 millió PS4 játékkonzol talált gazdára
- 20 éves a PlayStation márka
- Az Xbox One túlszárnyalhatja a PS4 eladásokat az USA-ban
Trend ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Huawei: Az intelligens technológiák 2030-ra 16 billió dollárral növelhetik a globális GDP-t
A Huawei több mint tíz intelligens hálózati terméket és megoldást mutatott be az idei, müncheni Huawei Network Summiton. Az új Xinghe hálózati megoldások lehetővé teszik a rendkívül gyors adatátvitelt és a nagy teljesítményű hálózati környezetek kiszolgálását, ezzel elősegítve Európa digitális és intelligens fejlődését. Az eseményen több mint ezeregyszáz iparági szakértő, technológiai vezető és partner vett részt több mint 30 országból, köztük Németországból, Franciaországból, Olaszországból, Svájcból, Spanyolországból, Törökországból és Magyarországról is.
A CFO-k felvették a technológia diktálta tempót
A hazai pénzügyi vezetők (CFO-k) egyre komfortosabbak az új technológiai megoldásokkal, de komplexebb szabályozói megfelelésekkel és folyamatos költségcsökkentési nyomással kell szembenézniük. Arra számítanak, hogy az automatizáció és a digitalizáció térnyerése alapvetően alakítja át a szerepüket – derül ki a PwC 6. alkalommal elkészített Pénzügyi Vezetői Felméréséből.
Az unalom a márka halála
Elhagyja az unalmassá váló márkákat a Z generáció tagjainak csaknem fele. A fiatalabb fogyasztók többre vágynak: nem maradnak hűségesek egy termékhez vagy márkához azért, mert addig tetszett nekik, megszokták és azt vásárolták. Sokukat vonzzák az olyan újdonságok, amelyek menő tartalmakat vagy képeket használnak, vagy egyszerűen “jó a vibe-juk”, és ezért lecserélik régi kedvenceiket. A vásárlók kegyeiért könyörtelen harc folyik, és az ügyfélhűség elérésében, megtartásában a fő segítség ma már a mesterséges intelligencia lehet az SAP Emarsys kutatása szerint.
Új képzési lehetőségekkel segíti partnereit a Schneider Electric
Új képzésekkel egészítette ki „EcoXpert Partner Program” kezdeményezését a Schneider Electric. Az újonnan megszerezhető tudás hatékonyan támogatja a vállalat adatközponti és kritikus infrastruktúra területeken tevékenykedő értékesítési partnereit ügyfeleik még jobb kiszolgálásában.