Melyik online banki szolgáltatást szeretik legjobban az ügyfelek?
A Bankmonitor.hu két év után ismét komplex felmérést végzett a hazai online banki szolgáltatások ügyfélmegítélését illetően. A közel 1800 – az online bankhasználatban átlag feletti aktivitást mutató - válaszadó véleményéből átlagosan 80%-os elégedettség tükröződött, mely az elmúlt évek viszonylag szerény mértékű hazai banki IT fejlesztéseinek tükrében jónak tekinthető. Meglepően jól teljesítettek a felmérésben a kisebb, specializált banki szereplők. A mobil banki applikációk és kiegészítő információs eszközök iránti igény fokozatosan nő az ügyfelek körében.
A Bankmonitor.hu június második felében végzett felmérést saját felhasználói között az online banki szolgáltatásokkal kapcsolatos elégedettséget illetően. A felmérést 1778-an töltötték ki, a válaszadók megoszlása a bankok között visszatükrözte az egyes bankok piaci súlyát. A felmérésben résztvevők értékítélete különösen erősnek tekinthető, mivel 80%-uk hetente legalább egyszer használja bankja online szolgáltatásait.
Kapcsolódó cikkek
- Informatika: brutális versenyhátrányban a magyar bankok
- Zsarolásbiztos az e-pénz-kezelő
- Új számlafizető alkalmazással amerikai versenyen döntős a Cellum
- Kockázatos az új online átutalási szolgáltatás
- Az Apple új fizetési megoldása kényelmesebbé teszi a pénzkezelést
- Garantiqa eKérelem bankoknak
- MNB: tovább bővült az elektronikus fizetési módok használata tavaly
- Több mint másfélszeresére nőtt az online hitelek aránya
- Magyar vállalkozás teszi biztonságossá az online bankolást
- Online éli reneszánszát a személyi kölcsön
Trend ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Ötödször is Családbarát Munkahely a Bridgestone
A Bridgestone Tatabánya 2024-ben ismét elnyerte a Családbarát Munkahely címet „Vállalati értékvállalásunk a mindennapokban is jelen van” című pályázatával. A vállalatnál megvalósuló változatos programok és kezdeményezések célja, hogy hozzájáruljanak a kollégák munkahelyi, családi és magánélete közötti egészséges egyensúly megteremtéséhez.