Ingyenes Wifit kínál áruházaiban az Auchan
A 19 magyarországi Auchan áruház ingyenes vezeték nélküli internetkapcsolattal bővíti szolgáltatásait. Az áruházlánc a szolgáltatás bevezetésével a vásárlói igényekre ad választ, hiszen így bevásárlás közben is kapcsolatban maradhatnak, és akár még több információhoz juthatnak egy-egy megvásárolni kívánt termékkel kapcsolatban.
Az Auchan Magyarország Kft. 18 magyarországi Auchan áruház egész területén, a teljes eladóterében és az üzletsoron ingyenes Wi-Fi szolgáltatást tesz elérhetővé a vásárlók számára. Az albertfalvai Auchan áruházban, a teljes eladótérben és a kasszasorral párhuzamos butiksoron lesz elérhető az ingyenes internetelérés. A vezeték nélküli internet hozzáférés jó minőségű, nagy sávszélességű kapcsolatot biztosít a felhasználóknak.
Az ingyenes Wi-Fi szolgáltatás bevezetésével az Auchan a vásárlók igényeire válaszol. Amikor napszaktól és munkaidőtől függetlenül elengedhetetlenül fontos a folyamatos információáramlás, a vásárlók részéről felmerült az elvárás, hogy akár bevásárlás vagy sorban állás közben is egyszerűen, gyorsan megnézhessék üzeneteiket vagy követhessék a legfrissebb híreket, illetve szükség esetén további információkat kereshessenek az interneten egy-egy megvásárolni kívánt termékről saját mobileszközük segítségével. Az ingyenes Wi-Fi szolgáltatást a felhasználási feltételek elfogadása után gyorsan és egyszerűen el lehet érni.
Kapcsolódó cikkek
- A Sörfesztiválon debütál a WifiZone
- Windows 10 frissítési értesítést kaphatnak a Windows 7 és 8.1 felhasználók
- Hogyan állítsuk be be az otthoni WiFi-hálózatot?
- Wifin keresztül sebezhető az utasszállító gépek rendszere
- Megemeli a Microsoft a Windows Store appok árait
- Ingyen WIFI a Miskolc-Tiszai pályaudvaron
- Pörgeti a fiatalokat az ingyenes wifi Havannában
- Internethasználati támogatást ad Nyírbátorban az önkormányzat
- Tízmillió feletti wifi csatlakozást mért a MÁV
- Betiltották a wifit az ima idején
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.