Új, frissített mobilhirdetési útmutató az IAB Hungary kiadásában

forrás: Prím Online, 2015. október 1. 17:21

Az IAB Hungary Mobil munkacsoportja Brindza Gábor (Madhouse) vezetésével frissítette, és a piac számára ingyenesen elérhetővé tette a 3 éve kiadott magyar mobilhirdetési-piacot bemutató összefoglalóját, amely aktuális és hiteles képet ad e dinamikusan fejlődő területről.

Az IAB aktualizált tanulmánya segítséget és áttekintést nyújt a reklámmal foglalkozó és a mobil reklámozás iránt fogékony, de abban még el nem mélyedt szakemberek számára. Az útmutató célja továbbra sem az egyes részek elemzése, hanem egy áttekinthető "big picture" kialakítása. Az előző változathoz hasonlóan ez a kiadvány is az IAB Hungary-n belül, széleskörű szakmai együttműködés keretében jött létre. Az alkotók célja olyan kiadványt létrehozni, amely fellapozása segítséget nyújt bármilyen mobilhirdetésekkel kapcsolatos probléma esetén.

 



“3 éve még nem gondoltuk volna, hogy ilyen rövid időn belül érdemes lesz újragondolni a mobilhirdetési útmutatónkat. Az idő túl gyorsan telik a mobil területen, folyamatosan nő az eszközhasználat, új készülékek, készülékkategóriák jelennek. Ezek a folyamatok pedig hatnak a mobilhirdetési-piacra is, amely olyan ütemben fejlődött az elmúlt években, hogy nem lehetett nem aktualizálni az anyagot. A tartalom új, a cél a régi, szeretnénk a lehető legtöbb segítséget nyújtani a mobil(hirdetéssel) kapcsolatba kerülő szakemberek számára. " - mondta Brindza Gábor az IAB Hungary Mobil munkacsoportjának vezetője.

A tanulmány elérhető az IAB Hungary weboldalán (www.iab.hu) és a következő linken: http://goo.gl/HDFzxa

 

Kulcsszavak: IAB-hu mobilhirdetés

Trend ROVAT TOVÁBBI HÍREI

ABB: 2024. I. negyedévi eredmények

Björn Rosengren, vezérigazgató: „A magas bázisadatokhoz viszonyított első negyedéves teljesítményünk azt mutatja, hogy az év jól indult, a megrendelések dinamikája erősebb a vártnál, az árrés rekordmagas, a készpénztermelési teljesítményünk erős. Mindez kellő magabiztosságot ad ahhoz, hogy a 2024-ben várt árrést felfelé módosítsuk.”

2024. április 20. 19:07

Külföldi nyitásban és az online kereskedelmi fejlődésben segítik a hazai kkv-ket

Partnerségi megállapodást írt alá a Vállalkozók és Munkáltatók Országos Szövetsége (VOSZ) és az eMAG Magyarország, amelynek célja az e-kereskedelmi know-how fejlesztése,  és a magyar  kis- és középvállalatok online értékesítési csatornáinak fejlesztése a régióban.

2024. április 20. 18:50

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Ingyenes digitális platform segít a tanároknak és diákoknak az érettségire való felkészülésben

2024. április 20. 11:36

Itt a világ első, Swarovski kristályba ágyazott autós kijelzője

2024. április 10. 14:55

A csevegőprogramokat vizsgálta az NMHH

2024. április 2. 13:14

Megvannak az IAB 2023-as Legjobb szakdolgozat pályázatának nyertesei

2024. március 25. 15:50