A Videán osztja meg tartalmait a Central Médiacsoport
Az Origo Zrt. videómegosztóját, a Videát használja a Central Média. Az együttműködés nemcsak technikai, de anyagi előnyökkel is jár a felek számára.
Az utóbbi évek tanúsága szerint, egy hírsite-nak ma már nem elég csupán megosztania videós anyagokat, de önálló rovattal, saját mozgóképes tartalmakkal is rendelkeznie kell. Ehhez azonban komoly és folyamatosan fejlődő technikai háttér is szükséges, hiszen hiába a jó tartalom, ha a látogató nem tudja azt élvezni bármely általa használt platformon.
– Az Origo Zrt. tartalmainak teljes körű hasznosítása érdekében anno fontos volt számunkra, hogy saját videómegosztó technológiával rendelkezzünk. Ezt azóta folyamatosan optimalizáljuk minden használatban lévő platformra, és állandón fejlesztjük igazodva az aktuális trendekhez, valamint törekedve a látogatói igények maximális kiszolgálására. Külön öröm számunkra, hogy nyitni tudtunk B2B irányba is, ezzel még inkább kihasználva a Videa adta lehetőségeket – mondta el Tókos Lóránt, a cég operációs és lapigazgatója.
A szakemberek szerint a magyar piac mérete miatt nincs értelme egymástól függetlenül létrehozni három-négy olyan technológiát, amely ugyanazt a célt szolgálja. A Centrál Médiacsoport egy jelképes fix összegért használhatja az Origo Zrt. videómegosztóját, és közben értékesítheti a videókhoz kapcsolható reklámidőt is. A külföldi megosztókkal szemben ez teszi érdekeltté a magyar platform használatában.
– Amikor videómegosztó szolgáltatást kerestünk, több szempontot tartottunk szem előtt: olyan rendszer legyen, amely minden platformon működik, és azokon kényelmes tartalomfogyasztást biztosít, változatos lehetőségeket teremtsen a hirdetők számára, illetve szerkesztőink könnyedén tudjanak dolgozni vele, miközben az eszköz folyamatosan fejlődik is. A Videa minden szempontnak megfelel – nyilatkozta Dunai András, a Central Médiacsoport Zrt. digitális üzletág igazgatója. – Mindig is támogattam a különböző piaci szereplők együttműködését azokban a helyzetekben, amikor nem kifizetődő egymástól függetlenül tevékenykedni. A HOPPex is azért jött létre, hogy a hazai vállaltoknak biztosítson előnyt a külföldi multi cégekkel szemben, és azt gondolom, a jövőben is létrejöhetnek még hasonló kooperációk.
Kapcsolódó cikkek
- Élőben követhető lesz a Quimby újévi koncertje
- Hárman is távoznak a Magyar Telekom Csoport felsővezetéséből
- Saját gyártású műsorok az OzoneNetwork és a LifeNetwork csatornákon
- Éjfélkor vége az iWiW-nek
- A Magyar Telekom cáfolja a sajtóban megjelent találgatásokat
- Vége az iWiW 12 éves pályafutásának
- Sáling Gergő az Origo új főszerkesztője
- Távozik az Origo főszerkesztője
- Játékboltot nyitott az Origo
- Megújult a Videa
Céginfó ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A Xiaomi történelmi pénzügyi eredménnyel zárta a 2024-es évet
A Xiaomi Corporation közzétette a 2024. december 31-én zárult pénzügyi évre vonatkozó, auditált konszolidált eredményeit. A Csoport negyedéves bevétele először lépte át a 100 milliárd jüant a 2024. évi negyedik negyedévben, miközben az éves és negyedéves teljesítménye meghaladta a piaci várakozásokat. A Xiaomi éves árbevétele 35%-kal nőtt az előző évhez képest, és elérte a 365,9 milliárd jüant, míg a korrigált nettó nyereség 41,3%-kal, 27,2 milliárd jüanra emelkedett. A 2024 negyedik negyedévében a teljes árbevétel 109 milliárd jüanra nőtt, ami 48,8%-os növekedést jelent az előző év azonos időszakához képest, miközben a korrigált nettó nyereség 69,4%-kal, 8,3 milliárd jüanra emelkedett, így jelentősen túlteljesítette a piaci várakozásokat.