Közösségi mobilfizetés a Cellum és a fastacash megoldásában

forrás: Prím Online, 2016. február 11. 13:14

A szingapúri fastacash és a magyar Cellum vezetői ma délelőtt a Buddha Bár és Hotelben írták alá azt a megállapodást, amelynek keretében több tucat közösségi kommunikációs csatorna gazdagodhat mobilfizetési szolgáltatással.

A megállapodás keretében a két cég megosztja egymással technológiai képességeit és partnerhálózatát, ami újabb lökést ad globális terjeszkedésüknek. A fastacash integrálja a Cellum kiemelkedően biztonságos mobiltárca-megoldását, valamint mobiltranzakciós és kártyatárolási technológiáját, a Cellum pedig felhasználja a fastacash közösségi médián keresztüli fizetési képességeit, valamint kiemelkedő kompetenciáit a felhasználói élmény (UX) és felhasználói felületek (UI) tervezése terén.

A Cellum korábbi B2B megoldásai – amelynek keretében pénzintézeteknek, távközlési szolgáltatóknak és kereskedőknek kínált biztonságos mobilfizetési megoldásokat – most új dimenzióba kerülnek a B2C piacra való betöréssel: a fastacash segítségével a mobil fizetést kiterjesztik a közösségi oldalakra és üzenetküldő alkalmazásokra, aminek köszönhetően a felhasználók a jövőben a már jól megszokott, kedvenc appjaikból fizethetnek kényelmesen, gyorsan és biztonságosan.
 
A fastacash a közösségi hálókon és üzenetküldő alkalmazásokon keresztüli tranzakciók terén piacvezető vállalat. Megoldásai között mind a felhasználók egymás közti (peer-to-peer) pénzküldési lehetősége, mind a kereskedőkkel történő (Person-to-Merchant) fizetés megtalálható. Ez a kínálat mostantól kibővül a Cellum PCI DSS megfelelőségű, márkázható mobiltárcájával.
 
Az együttműködésnek köszönhetően a két cég közösen négy kontinensen – Ázsiában, Ausztráliában, Európában és Észak-Amerikában – több ezer kereskedőt és több százmillió felhasználót érhet el, akik összesen 24 közösségi hálón – köztük a Facebook Messengeren, Twitteren, WeChaten,  Viberen és WhatsAppon – keresztül használhatják majd a szolgáltatást.
 

Egy érdekes új alkalmazási terület, amikor vásárlásnál a fizetési gombhoz érve esetleg szülői, rokoni, baráti segítséget kérhetünk az adott árucikk megvásárlásához, s ez a kérés titkosítottan, de a már említett közösségi alkalmazások felhasználásával bonyolódhat. Hivatalosan ez úgy hangzik, hogy a Cellum hálózatát felhasználva a fastacash elindíthatja az új, Request-To-Pay nevű megoldását, amelynek segítségével a felhasználók a közösségi hálókon keresztül, közösen is vásárolhatnak, bevonva egymást – családtagokat, barátokat, ismerősöket- az online és offline tranzakciókba, elektronikus ajándékozásba. Ezáltal azok is hozzáférhetnek az elektronikus fizetési lehetőséghez, akik nem rendelkeznek bankszámlával vagy egyéb pénzküldési lehetőséggel - így válik az együtt lebonyolított tranzakció igazi közösségi élménnyé.
 
A fastacash elnök-vezérigazgatója, Vince Tallent elmondta, hogy India, Indonézia Szingapur és a környékbeli országok nem véletlenül a Facebooknak is kiemelt piacai, de természetesen nem csak itt szeretnék élvezni együttműködésük gyümölcsét: „A világ népességének fele használ valamilyen közösségi oldalt, illetve üzenetküldő szolgáltatást – közülük egyre többen küldenek pénzt ezeken a csatornákon keresztül, megváltoztatva a fizetés hagyományos módját. A Cellum segítségével megerősíthetjük a szolgáltatási képességeinket, szélesebb, teljesebb körű közösségi kereskedelmi megoldásokat kínálva a partnereink számára. Ez új lehetőséget ad mindkét cégnek az erőteljesebb növekedésre, így még kedvezőbb helyzetbe kerülünk a többmilliárd dolláros mobilfizetési piacért folytatott versenyben.”
 
A Cellum elnök-vezérigazgatója, Dr. Kóka János szólt arról is, hogy a két cég közösen mutatkozik be a február 22-25-i barcelona-i Mobile World Conress-en is: „Innovatív és biztonságos megoldásainkat a fastacash kiemelkedő tapasztalatával és képességeivel ötvözve új, még átfogóbb megoldásokat kínálhatunk üzleti partnereinknek. Hatalmas lehetőség van ebben az együttműködésben, tökéletesebb, mobilra optimalizált megoldásokat építünk, amelyek alapvetően változtatják meg azt, ahogy emberek és vállalkozások tranzakciókat bonyolítanak. A felhasználók preferenciái egyre inkább a közösségi médián keresztüli értékcsere irányába változnak, mi pedig lehetőséget teremtünk partnereink számára, hogy e változásnak még a korai szakaszában beszálljanak.
 

Prim.hu - Kiemelt hír ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup

Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.

2024. november 21. 14:56

A Magyar Telekom 2024. harmadik negyedéves eredményei

A Magyar Telekom közzétette 2024. harmadik negyedévére vonatkozó, az EU által befogadott IFRS Számviteli Standardok  szerinti konszolidált pénzügyi eredményeit. A negyedéves pénzügyi jelentés nem auditált értékeket tartalmaz az összes pénzügyi időszakra.

2024. november 14. 11:21

Marad a jóáras korlátlan belföldi mobilnet, sőt, 7 napig díjmentesen tesztelhető

Idén júliusban indult a mobilhasználati élményt forradalmasító, teljesen digitális tarifa Yepp néven, ami egy üzletlátogatás vagy személyes kontaktus nélkül, mobilalkalmazáson keresztül, akár 10 perc alatt aktiválható és korlátlan belföldi mobilnetet kínáló előfizetés. A merőben új koncepció bevezető kedvezményes havidíját 2025. január 6-ig meghosszabbítja a szolgáltató, sőt, mostantól új megrendelés esetén 7 napos ingyenes próbaidőszakot is biztosít.

2024. november 13. 14:59

Elindult a nevezés az idei Marketing Diamond Awardsra

A Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) idén immár tizedik alkalommal hirdeti meg a kisebb költségvetésből megvalósuló marketingaktivitások számára a Marketing Diamond Awards pályázatot, amelyre egészen 2025. január 15-ig nyújthatják be a szervezetek a pályázati anyagaikat. A díj szakmai elismeréseinek átadására 2025. február 11-én az Etele Cinemaban megrendezésre kerülő Digital Marketing Forumon kerül majd sor. 

2024. november 6. 20:49

Bemutatták a jövő Yettel üzleteit

Budapesten, Belgrádban és Szófiában egyidőben mutatták be, hogyan alakulnak majd át a jövő Yettel üzletei. Az új koncepció nemcsak az üzletben eltöltött időt, hanem bizonyos esetekben az odavezető utat is újraértelmezi. A cseh Bratka tervezőiroda rendhagyó ötleteit a magyar szakemberek elsőként a KÖKI Bevásárlóközpontban valósították meg úgy, hogy a középpontban a közvetlenség és az akadálymentesítés új szintje áll.

2024. november 5. 18:15

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Idén is keresi a digitális szakma női példaképeit az IVSZ és a WiTH

2024. november 22. 16:40

Huszadik alkalommal adták át a Hégető Honorka-díjakat

2024. november 21. 16:58

Hosszabbít ’Az Év Honlapja’ pályázat!

2024. november 19. 09:54

Törj be a digitális élvonalba: Nevezz ’Az Év Honlapja’ pályázatra!

2024. november 14. 16:36