A McDonald’s szerint augusztus 26-án érkezik az Android Pay az USA-ba
Az Android Police tette közzé a McDonald’s egy friss dokumentumát, mely szerint még ebben a hónapban, augusztus 26-án érkezik az Android Pay mobilfizetési megoldás az Egyesült Államokba.
A McDonald’s egy kiszivárgott dokuemtuma árulkodik az új mobilfizetési megoldás érkezéséről. A gyorsétteremi lánc ebben arra készíti fel az alkalmazottakat, hogyan használják majd az augusztus 26-án érkező Android Pay mobilfizetési megoldást.
Egy éttermi dolgozó is posztolt egy fotót a Redditen, amely szintén egy hasonló dokumentumról tanúskodik. Maga a Google azonban még nem közölte a hivatalos dátumot, egyelőre csak annyit lehet tudni, hogy az Android 6 „Marshmallowval” egy időben érkezik majd. Ennek fényében azonban furcsának tűnik az augusztusi dátum, ugyanis a vállalat egyelőre még beszélt hivatalos sajtóeseményről.
Mindenesetre úgy látszik, a McDonald’s a Google egyik jelentős partnere lesz ezen a téren, és az androidosok az Apple megoldásához hasonlóan könnyen fizethetnek majd mobitelefonjukkal, egyetlen érintéssel.
Forrás: Engadget.com
Kapcsolódó cikkek
- Élő ünnepi koncertközvetítés a MinDig TV mobilalkalmazásával
- Okostelefonokon is nézhető lesz az augusztus 20-ai koncert
- Átalakítja díjcsomag-kínálatát a Telenor
- 35 országban érhetik el a 4G-t a magyar Vodafone-ügyfelek
- Minden kérésünket teljesíti az SMSinas
- Utazik? Változtassa telefonját magyarra fordító szemüveggé!
- Magyarok vitték el a Deutsche Telekom fődíját
- Az USA-ban már lehet használni a Facebook Messenger fizetési megoldását
- Hatósági szerződést kötött az NMHH és a Magyar Telekom
- A Cellum lett Indonézia vezető készülékgyártójának mobilfizetési szolgáltatója
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A Seco honlapja az ügyfelek kezébe adja a hatékonyság erejét
A Seco weboldala új, úttörő funkcióval bővül, amely segítségével az ügyfelek azonnal összehasonlíthatják a rendelkezésre álló lapkákat, így gyorsan megtalálhatják és megrendelhetik a jelenlegi szerszámaiknak megfelelő, illetve az azoknál akár kiválóbb cseretermékeket a Seco kínálatából.
Magyar klíma-körkép: a többség klíma nélkül várja a kánikulát
A magyarok 67 százalékának nincs otthon klímája, legnagyobb arányban ventilátorral hűtenek a nyári melegben. Akik mégis vásárolnak, azok egyértelműen az ár és az energiafogyasztás alapján hozzák meg a döntésüket – derül ki a Hisense friss reprezentatív kutatásából.
Stratégiai összefogás az AWS és a Deloitte közt
Több éves, átfogó, stratégiai együttműködésbe kezdett a világ legnagyobb vezetési tanácsadó cége, a Deloitte, valamint a világ legnagyobb nyilvános felhőszolgáltatója, az Amazon Web Services (AWS). A kooperációjuk célja, hogy felgyorsítsák a vállalatok digitális transzformációját, az üzleti műveleteik felhőbe terelésével felkészítsék őket az egyre élesedő versenyre, valamint maximalizálják számukra a felhőalapú technológia üzleti előnyeit.
A SteelSeries bemutatja a fehér színű Arctis Nova Pro sorozatot
A SteelSeries, a gaming kategóriában legtöbbet díjazott Arctis audiótermékek megalkotója, az eredeti esport márka, amely egyesíti a gaminget a kultúrával, ma bemutatta a díjnyertes Arctis Nova Pro sorozatú headset vadonatúj fehér változatát.
Cégmarketing trendek – 2024. Legyünk jelen egyszerre mindenhol!
Legyünk ott mindenhol! Ez a jelszava mostanában a cégeknek. Mindenütt látszódni, hallatszódni kell, hogy a nagy kommunikációs zajban észrevegyenek. A PP Konferenciaközpont és a BKIK „Cégmarketing trendek – 2024 Legyünk jelen egyszerre mindenhol!” című, május 30-án megrendezendő hibrid konferenciájának előadói választ adnak arra, hogy hogyan juttassuk el üzeneteinket a vevőinknek a rendkívül felpörgetett, zajos online és offline térben 2024-ben.