Digitális útikalauzt indít az Air France
Különleges célállomások, hiteles tippek helyiektől: új weboldallal mutatja be az utazóknak varázslatos desztinációit a francia légitársaság. Az újdonság alkalmából fotópályázatot is indít az Air France.
Múlt héten mutatta be az Air France új, “Travel by Air France” névvel ellátott utazási weboldalát. A honlap a szenvedélyes, igényes és kíváncsi utazókat egyaránt várja. Az exkluzív digitális útikalauz a http://travelby.airfrance.com/en/ oldalon érhető el PC-n, tableten és okostelefonon egyaránt.
A légitársaság nem csak inspirációs forrásként ajánlja az oldalt, hiszen az utazás megtervezéséhez is segítséget ad, illetve helyszíni tippekkel is szolgál. A Travel by Air France oldal létrehozásával a vállalat prémium kategóriás szolgáltatásait bővíti, ezzel növelve a szerkesztői tartalmat a foglalási oldalán.
A weboldal jelenleg 89 célállomást mutat be, amelyekhez helyi lakosok, bloggerek és újságírók ajánlanak autentikus éttermeket, varázslatos szállodákat, és festői szépségű látnivalókat. A weboldal havonta két új desztinációval bővül majd.
A hasznos információkat az oldal egy utazási naplóban gyűjti össze, így a felhasználók a számukra érdekes tartalmat tölthetik le. Emellett a Travel by Air France honlapon repülőjegyet is lehet foglalni.
A weboldal jelenleg angol és francia nyelven érhető el, de még 2016 nyara előtt a spanyol, a brazil-portugál és a kínai verziók is elkészülnek.
Jelentkezz az Air France különleges “Perspektívák” nevű fotópályázatára
A Travel by Air France indulásának alkalmából a francia légitársaság március 15-ig “Perspektívák” néven hirdet fotópályázatot. A mottó: Ünnepeld a városodat, akár az az otthonod, akár álmaid városa, és oszd meg másokkal is!
A képekre online lehet szavazni, és a pályázat a 100 legeredetibb perspektívát jutalmazza. A győztes képeket március 22-én Párizsban hirdetik ki, és később a párizsi Charles de Gaulle repülőtér Business várójában állítják ki. A fődíjról egy amatőr fotósokból, zenészekből és véleményvezérekből álló zsűri dönt majd.
A pályázatra a www.perspectivesbyairfrance.com oldalon lehet jelentkezni.
Kapcsolódó cikkek
- Tavaly várakozáson felül nőtt az okostelefonok piaca Romániában
- Fedélzeti wifit kaptak a KLM Dreamlinerei
- Kerülje el a zsarolóvírus-támadásokat!
- Magyar startup menti meg a strandlopásoktól a világot
- A Samsung virtuális valóságában koncertezett a Years & Years
- Lengyelországban is együttműködik az Ericsson és a UPC
- Légy részese a Years & Years mai londoni koncertjének
- Új globális vezeték nélküli roaming szolgáltatás
- Megjelent a Cisco előrejelzése a mobil adatforgalom alakulásáról
- Teljes ráncfelvarrás - Megújult a 24.hu mobilalkalmazása
Színes ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Ma este debütál a TV2 nagyszabású Hunyadi-sorozata
Március 8-án, 20 órakor indul a TV2 történelmi drámasorozata, a Hunyadi, amely Hunyadi János életét és korát mutatja be. A tízrészes széria a magyar történelem egyik legjelentősebb alakjának történetét dolgozza fel, modern technológiai megoldásokkal és nemzetközi együttműködéssel.
Lesz-e magyar Oscar? (A filmipar és a technológia)
Március 2-án a világ szeme ismét Hollywoodra szegeződik, aki akarja, akár élőben is nézheti a 2025-ös Oscar-gálát. Az idei esemény különösen izgalmas az informatikai és technológiai vonatkozások miatt, hiszen a filmipar egyre inkább a digitális világ eszközeire támaszkodik. Több jelölt is kiemelkedő technológiai megoldásokat vonultat fel, és az Akadémia már előre kihirdette azokat az innovációkat, amelyek idén technikai Oscar-díjat érdemeltek.
UPDATE: Korábbi hírünket aktualéizáltuk a Mediator sajtóanyagával, amely az esélyeket latolgatja, beleértve a magyar Oscar esélyét is.
Fel fog-e lépni Zámbó Jimmy saját emlékkoncertjén?
A legfrissebb információk szerint 2026-ban - Zámbó Jimmy halálának 25. évfordulója alkalmából - emlékkoncertet terveznek a Budapest Arénában. Bár konkrét részletek még nem állnak rendelkezésre a koncert programjáról, a nemzetközi példák alapján felmerül a kérdés: vajon megjelenik-e a király "személyesen" az eseményen, előad-e valamit saját hangján "eredetiben"?
Mozizás kettesben: Nyerd meg az év moziélményét!
A Cinema City azt kérdezi: Te miért szeretsz moziba járni, és kit hívnál magaddal? A legújabb kampányfilmjük bemutatja, hogy a mozilátogatók sokféleségében egy dolog biztos: mindannyian imádják a mozizást. A Valentin-napján elindult kampány egy izgalmas nyereményjátékkal várja a mozi rajongóit. Ha a résztvevők megnevezik kedvenc mozipartnerüket, lehetőséget kapnak arra, hogy egy évre szóló moziélmény-csomagot nyerjenek.
Mesterséges intelligencia komponálta a "futni mentem" plakátját
Filmrecenziókat nem nagyon szokott közölni egy infokommunikációs hírportál, de ha egy film plakátja az AI bevonásával készült, ráadásul ez épp a legsikeresebb magyar mozifilm, akkor muszáj nekünk is írni róla. Herendi Gábor 2024 novemberében bemutatott romantikus vígjátékáról van szó, ami csütörtök óta a Netflixen is látható: a "Futni mentem"-ről.