A Ricoh bejelentette az íves nyomtatást támogató TotalFlow Print Server-t
A Ricoh bejelentette, hogy globálisan elérhetővé tette a TotalFlow Print Server R-61/R-61A-t, egy új digitális front end nyomtató megoldást a Ricoh Pro C9100 és Ricoh Pro C7100 színes, íves sorozatok számára.
A TotalFlow Print Server R-61/R-61A-t kompatibilis a legfőbb ofszet nyomdai előkészítési workflow szoftverekkel, ugyanazt a felhasználói felületet biztosítva az ofszet és a digitális munkafolyamatokhoz egyaránt.
Kompatibilis a Heidelberger Druckmaschinen AG (Németország) által fejlesztett Prinect, az Eastman Kodak Company (Egyesült Államok) által fejlesztett Prinergy, a SCREEN Graphic and Precision Solutions (Japán) által fejlesztett EQUIOS és az Agfa Graphics N.V. (Belgium) által fejlesztett Apogee szoftverekkel, ezek mindannyian globális nyomdai előkészítő workflow megoldások.
A fenti vállalatokkal együttműködve fejlesztette ki a Ricoh a TotalFlow Print Servert, amely a JDF és JMF nevű – a nyomtatási utasítások beállítására, kommunikálására és riportolására alkalmas – ipari normákat alkalmazza. A Heidelberg, a Kodak és a SCREEN megjelenítője is képes az együttműködésre a TotalFlow Print Server-rel. Ennek köszönhetően magas színvonalú képminőség érhető el az ofszet és a digitális nyomtatásban is.
“A jelenlegi kereskedelmi nyomtatási piacon nagy igény jelentkezik az on-demand típusú nyomtatásra, amely lehetővé teszi kisebb munkák gyors teljesítését, és hozzáadott érteket teremt a nyomtatási piac számára, például a személyre szabott vagy a variábilis adatnyomtatás segítségével” – mondta Benoit Chatelard, a Ricoh Europe Production Printingért felelős alelnöke.
Továbbfejlesztett operatív rugalmasság
Hozzáteszi: „Az új nyomtató-szerverrel a Ricoh segítséget nyújt az ügyfeleknek olyan hibrid nyomtatási munkafolyamatok kialakításában, amelyek lehetővé teszik az ofszet gépeken és a Ricoh kimagaslóan produktív, prémium Ricoh Pro C digitális színes nyomdai rendszerein történő nyomtatást egyaránt. Ez nagyobb működési hatékonyságot és rugalmasságot eredményez, hiszen szabad választási lehetőséget kínál az ofszet és digitális nyomdai eszközök között, amelyek ugyanazon felhasználói felületről kezelhetők. A TotalFlow Print Server révén a nyomdai előkészítést végző operátorok a kilövés és a színmenedzsment jól bevált módszereit az ofszet és digitális nyomtatásban egyaránt alkalmazhatják, így valóban hibrid munkafolyamatot kapnak.”
A Ricoh együtt fog dolgozni a Heidelberggel, a Kodakkal, a SCREEN-nel és az Agfa Graphics-szel a marketing, a termékfejlesztés, az értékesítés és az ügyféltámogatás területén is, hogy hozzáadott értékű megoldásokat nyújthassanak a kereskedelmi nyomtatási piac számára. A nyomdai előkészítésre szolgáló workflow szoftver piaci bevezetésének dátuma országonként változó.
Chatelard végül elmondta: „Üzleti stratégiája egyik pilléreként a Ricoh dinamikusan növekvő területként tekint a kereskedelmi nyomtatási piacra, ezért folyamatosan invesztál a piacot támogató termékekbe és szolgáltatásokba, hogy segítséget nyújtson a nyomdaipari szereplők versenyképességének javításában és az üzleti növekedésben.”
Kapcsolódó cikkek
- 11 iskola életét változtatja meg a 3D nyomtatás
- Egy gombnyomással fordítanak a Xerox új multifunkciós berendezései
- ProXpress C30, a Samsung legújabb multifunkciós nyomtatócsaládja
- Nagyméretű képek nyomtatása kiváló minőségben
- Olcsóbb, átláthatóbb nyomtatóüzemeltetés vállalatok számára
- A Xerox segít megragadni a kulcsfontosságú piaci lehetőségeket az idei drupa kiállításon
- A Samsungé az év monokróm/multifunkciós nyomtató termékcsaládja
- Kreatív alkalmazások, széles választék
- A Lexmark áttörő innovációt jelentett be a leggyorsabban növekvő piaci szegmensben
- Az inkjet technológia előnyeinek bemutatására koncentrál a Xerox az idei drupán
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Rébuszok helyett kézzelfogható megoldások a NIS2 fejtörőhöz
Nagy érdeklődés övezte a Gábor Dénes Egyetem NIS2 konferenciáját. Ennek egyik oka a téma aktualitása, hiszen a kiberbiztonság szavatolása kötelező törvényi előírás az érintett vállalatok részére. A másik ok, hogy kevés az egész folyamatot átfogó és bemutató esemény, amely nemcsak a NIS2 irányelvben meghatározott jogszabályi előírásokat mutatja be és értelmezi, hanem kézzelfogható, gyakorlati megoldásokat is kínál a vállalatok részére.
A vihart, a hőséget és a jegesedést is jelzik az E.ON új meteorológiai állomásai
Az áramhálózatok fokozottan kitettek a viharos erejű szél, a tartós hőség és a jegesedés negatív hatásainak. Az E.ON Hungária Csoport célja, hogy időjárástól függetlenül biztosítson zavartalan áramellátást ügyfelei számára, ehhez pedig szükség van részletes időjárási adatokra, hogy a cég a veszélyhelyzetekre időben fel tudjon készülni.
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.