Az Origo Zrt. megveszi a Travelót
Turisztikai területen bővít az Origo-New Wave Media: változatlan szakembergárdával, de az Origo Zrt. berkein belül folytatja tovább működését a Travelo.hu. A médiacsoport ezzel a lépéssel tovább kívánja növelni tartalomszolgáltató szerepét az utazási szegmensben.
Az origo.hu saját, utazással foglalkozó rovata mellett a médiacsoport a We Love Budapest és We Love Balaton tulajdonosaként, valamint a Szeretlek Magyarország portál értékesítési partnereként már széles körben nyitott az utazás iránt érdeklődők felé. A Travelo.hu-t és az Ongo.hu-t is kiadó Confhotel-Net Kft. akvizíciójával tovább kívánja erősíteni turisztikai piaci pozícióját.
‒ Minden utazással foglalkozó platformunknak megvan a maga sajátossága és erénye, a téma iránt érdeklődőknek pedig akkor tudjuk minél tágabb körét elérni, ha ezek a márkák összhangban, egymást kiegészítve működnek. A tendenciák szerint a utazási tartalmakra egyre inkább nő mind az olvasói, mind a hirdetői igény, amelyet a hozzánk újonnan csatlakozó branddel a jövőben még szélesebb spektrumban tudunk kiszolgálni. A Travelót lojális és dinamikusan emelkedő olvasóbázisával igazi love brandnek tartjuk, amely hozzájárul portfóliónk minőségi bővítéséhez – mondta el Tókos Lóránt, az Origo-NWM vezérigazgató-helyettese. Hozzátette, a cég alapos átvilágítása során, megismerve a Travelót működtető szakmai csapat munkájának eredményességét, nem szeretnének változtatni a bevált recepten, a további sikerekhez pedig minden, a cégcsoport termékei és szolgáltatásai által biztosított támogatást megadnak.
– Ahogy azt mind az olvasóink, mind a turisztikai partnereink megszokhatták, a Travelo a továbbiakban is egyedülállóan komplex kínálattal lesz jelen a piacon: saját élményeken alapuló cikkekben hívjuk fel a figyelmet a legkülönlegesebb úticélokra, adunk tippeket és ötleteket a bátrabbaknak, hogy hogyan szervezzék meg külföldi vagy belföldi utazásaikat, és segítjük foglalható utazási- és belföldi szállásajánlatokkal azokat, akik ezt igénylik – tette hozzá Fináczy Dóra, a Confhotel-Net Kft. ügyvezető igazgatója. – Reményeink szerint az Origo-New Wave Media csoporthoz való csatlakozással további új, széles olvasói célcsoport ismerheti meg a Travelo.hu szolgáltatásait.
A tizennégy éves múlttal rendelkező cég a CEMP portfóliójából az értékesítési ügymenet lezárása után, rövid integrációs folyamatot követően kerül át új tulajdonosához.
Kapcsolódó cikkek
- A Kingston felvásárolta az Imation IronKey USB-technológiáját és -eszközeit
- Senki nem marad le a Magenta 1 koncertről
- A Samsung felvásárolja a NewNet Communication Technologies-t
- Samsung - HARMAN akvizíció
- Gyakrabban nyaralnak külföldön az egyedülállók
- Jelentős felvásárlás az online marketing piacon
- A Samsung felvásárolja a Vivet, az új generációs mesterséges intelligencia platformot
- A Samsung megválik nyomtató üzletágától
- Az ABC Data felvásárolja a régió egyik legnagyobb értéknövelt IT disztribútorát
- A szállásfoglalásért +1GB adatforgalmi keretet kaphatnak a Vodafone előfizetők
Trend ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.