Seregszemlét tartott a hazai e-kereskedelem
Ötven szakmai előadáson és egész napos szakkiállításon ismerhette meg az e-kereskedelmi szektor újdonságait az kétezer résztvevő akik befértek a 2017. március 30-án csütörtökön, Budapesten megrendezett Ecommerce Expo-ra.
A téma iránti érdeklődést és az iparág dinamikáját jól mutatja, hogy már egy héttel a rendezvény előtt elfogytak a rendezvényre a jegyek.
„Az e-kereskedelem az elmúlt évek egyik legdinamikusabban fejlődő ágazata. Az évtized eleje óta átlagosan 38 százalékkal emelkedett minden évben. Ugyanakkor még mindig óriási a növekedési potenciál az iparágban. A DPD legfrissebb kutatása szerint az online vásárlás részaránya Magyarországon mindössze 6,6 százalék. Az e-kereskedelem még mai is az igazi kiugrás lehetőségét ígéri a kis és közepes vállalatoknak, de egyre erősödik a verseny” – mondta Zajdó Csaba az Ecommerce Expo-t szervező Innonic Group ügyvezetője.
Több mint 50 válogatott előadás közül mindenki megtalálta a számára megfelelő témakört a webáruház indítástól kezdve a marketingen és vevőszerzésen át, a konverzióoptimalizálásig és automatizálásig. Valamint a résztvevők kérdéseit szakértők válaszolták meg különböző témakörökben az erre a célra kialakított külön teremben.
Az 52 kiállító között találtunk többek között fizetési szolgáltatókat, futárcégeket, szoftvergyártó vállalatokat, jogi tanácsadókat, de még marketing kivitelezőt is. A kiállítók a hazai e-kereskedelem összes szegmensét lefedték, így a résztvevőknek bármilyen kérdése merült fel, könnyen találhattak egy partnert, aki megoldással szolgált a problémájukra.
A hasonló rendezvényeknek Nyugat-Európában és a tengerentúlon nagy hagyományai vannak. Eddig az Egyesült Államokig kellett utazni hasonló szakmai tudásért. Az Innonic Group és az Ecommerce Hungary (Szövetség az Elektronikus Kereskedelemért) közös szervezésében megvalósult Ecommerce Expo ezt a szakmai űrt töltötte be.
Kapcsolódó cikkek
- Megbízható szállítóra vágynak az online vásárlók és eladók
- 1 milliárd euró felett a hazai online kiskereskedelem
- A PayPal és az Ipsos előrejelzése szerint a magyarok idén 19%-kal többet fognak vásárolni külföldi webshopokban
- Közelebb kerül az emberekhez az átalakult fogyasztóvédelem
- Az e-kereskedelem sztori - tények és adatok 2016
- A Cellum mobilon kínálja az azonnali fizetési rendszert
- A magyarok ingyen akarják visszaküldeni az online vásárolt árucikkeket
- Közeleg a Black Friday – 5 hasznos tipp a biztonságos online vásárláshoz
- Több mint tízezer darab eladás az első órában az Extreme Digital fekete péntekjén
- Idén 30.500 Ft-ot szánnak a karácsonyra a magyar internetezők
Trend ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Az OMV kiskereskedelmi hálózatának arculata új megjelenést kap Közép-Kelet-Európában
Az OMV egy újabb lépést tett a cég átalakulásának útján: a vállalat az elkövetkező három évben hét országban, Magyarország mellett Ausztriában, Romániában, Szlovákiában, Csehországban, Bulgáriában és Szerbiában is bevezeti az új arculatát. A stratégia célja, hogy hozzájáruljon egy olyan világ megteremtéséhez, amelyben a fenntartható energia, a fenntartható mobilitás és a fenntartható életmód mindenki számára valósággá válhat.
K&H: Adatvédelem szintjén csak kevesen értenek az AI-hoz
Egyre több cég alkalmazza a mesterséges intelligenciát, de kevesen mondhatják el, hogy tisztában vannak azzal, hogy milyen hazai és nemzetközi, pénzügyi, felügyeleti és adatvédelmi szabályokat szükséges betartaniuk és hogyan alakíthatnak ki egy biztonságos, felkészült környezetet egy AI projekt megvalósulásakor.