Seregszemlét tartott a hazai e-kereskedelem

forrás: Prím Online, 2017. április 2. 12:25

Ötven szakmai előadáson és egész napos szakkiállításon ismerhette meg az e-kereskedelmi szektor újdonságait az kétezer résztvevő akik befértek a 2017. március 30-án csütörtökön, Budapesten megrendezett Ecommerce Expo-ra. 

A téma iránti érdeklődést és az iparág dinamikáját jól mutatja, hogy már egy héttel a rendezvény előtt elfogytak a rendezvényre a jegyek.

 

„Az e-kereskedelem az elmúlt évek egyik legdinamikusabban fejlődő ágazata. Az évtized eleje óta átlagosan 38 százalékkal emelkedett minden évben. Ugyanakkor még mindig óriási a növekedési potenciál az iparágban. A DPD legfrissebb kutatása szerint az online vásárlás részaránya Magyarországon mindössze 6,6 százalék. Az e-kereskedelem még mai is az igazi kiugrás lehetőségét ígéri a kis és közepes vállalatoknak, de egyre erősödik a verseny” – mondta Zajdó Csaba az Ecommerce Expo-t szervező  Innonic Group ügyvezetője.

 

Több mint 50 válogatott előadás közül mindenki megtalálta a számára megfelelő témakört a webáruház indítástól kezdve a marketingen és vevőszerzésen át, a konverzióoptimalizálásig és automatizálásig. Valamint a résztvevők kérdéseit szakértők válaszolták meg különböző témakörökben az erre a célra kialakított külön teremben.

 

Az 52 kiállító között találtunk többek között fizetési szolgáltatókat, futárcégeket, szoftvergyártó vállalatokat, jogi tanácsadókat, de még marketing kivitelezőt is. A kiállítók a hazai e-kereskedelem összes szegmensét lefedték, így a résztvevőknek bármilyen kérdése merült fel, könnyen találhattak egy partnert, aki megoldással szolgált a problémájukra.

 

A hasonló rendezvényeknek Nyugat-Európában és a tengerentúlon nagy hagyományai vannak. Eddig az Egyesült Államokig kellett utazni hasonló szakmai tudásért. Az Innonic Group és az Ecommerce Hungary (Szövetség az Elektronikus Kereskedelemért) közös szervezésében megvalósult Ecommerce Expo ezt a szakmai űrt töltötte be.

Trend ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Az OMV kiskereskedelmi hálózatának arculata új megjelenést kap Közép-Kelet-Európában

Az OMV egy újabb lépést tett a cég átalakulásának útján: a vállalat az elkövetkező három évben hét országban, Magyarország mellett Ausztriában, Romániában, Szlovákiában, Csehországban, Bulgáriában és Szerbiában is bevezeti az új arculatát. A stratégia célja, hogy hozzájáruljon egy olyan világ megteremtéséhez, amelyben a fenntartható energia, a fenntartható mobilitás és a fenntartható életmód mindenki számára valósággá válhat. 

2024. június 17. 13:20

K&H: Adatvédelem szintjén csak kevesen értenek az AI-hoz

Egyre több cég alkalmazza a mesterséges intelligenciát, de kevesen mondhatják el, hogy tisztában vannak azzal, hogy milyen hazai és nemzetközi, pénzügyi, felügyeleti és adatvédelmi szabályokat szükséges betartaniuk és hogyan alakíthatnak ki egy biztonságos, felkészült környezetet egy AI projekt megvalósulásakor. 

2024. június 17. 09:55

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

A kiberbűnözők piszkos játéka: 9+1 kibertámadás a sport világából

2024. június 12. 11:43

Elstartolt a Startup Safari Budapest 2024

2024. június 10. 11:40

Marad-e az AI homály a vállalkozások körében?

2024. június 3. 13:02

Az Everguest szoftvere felforgatja a turizmus állóvizét

2024. május 27. 17:30