A digitális átalakulás vezetőjeként indul a DXC Technology

forrás: Prím Online, 2017. április 12. 15:23

A CSC és a Hewlett Packard Enterprise vállalati szolgáltatások üzletágának egyesüléséből létrejött új vállalat és új brand a nagyvállalati és az állami szektor ügyfeleinek technológiai fejlődését támogatja megoldásaival.

 

  • A DXC Technology 25 milliárd dolláros éves bevétel mellett, közel 6000 ügyfelet szolgál ki a világ 70 országában, minden fontos globális régiót lefedve.
  • A vállalat célja minél nagyobb értéket teremteni ügyfelei, partnerei és részvényesei számára, illetve a növekvő lehetőségek biztosítása munkatársai számára.
  • A 170 ezer munkatársat foglalkoztató vállalat elkötelezett az új technológiákba történő befektetésbe és azok fejlesztésébe. 
  • Kiterjedt partnerhálózata révén ösztönzi az együttműködéseket és hasznosítja technológiai függetlenségét.
  • Következő generációs szolgáltatói és adatközponti hálózata révén biztosít globális hozzáférést a leghatékonyabb informatikai szolgáltatásokhoz.
  • Az egyesülés lezárását követően az első évben nagyjából 1 milliárd dollár értékű szinergia, illetve 1,5 milliárd dollár run-rate várható.
  • Az új vállalat a New York-i értéktőzsdén „DXC” tőzsdei azonosítóval szerepel.

 

"A DXC Technology a világ vezető digitálizációs partnere Észak-, Közép- és Dél-Európában" - mondta Michael Eberhardt, alelnök és ügyvezető igazgató. "Az újonnan egyesült vállalat már a teljes régióban erős üzleti gyökerekkel rendelkezik. A DXC globális és független szolgáltatóként, technológiai partnereivel közösen, ügyfélre szabott digitális átalakulást támogató megoldásokat kínál. Ezek a megoldások jelentős gyakorlati tapasztalatra, valamint elsőosztályú egyedi infrastruktúrára és alkalmazásokra épülnek.”

 

Észak- és Közép-Európa (NCE) a DXC Technology régióinak egyike, amely 33 országot – köztük Skandináviát, Kelet-Európa államait és Közép-Európát foglalja magában, utóbbinak Németország, az Európai Unió legnagyobb gazdasága is része.

Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Franciaországban már a mesterséges intelligencia deríti fel a villanyóraleolvasási hibákat

Az ENEDIS, Franciaország villamosenergia-hálózati elosztója az SAP Signavio Process Mining és az SAP Business AI megoldásait választotta annak érdekében, hogy automatizálja a mérőleolvasások során észlelt anomáliák megoldását, és megbízható számlázást garantáljon mintegy 600 000 üzleti ügyfelének.

2024. november 22. 14:58

A Vezetők között a Schneider Electric az e-autók töltését menedzselő megoldások piacán

A Vezető megoldásszállítók közé sorolta az IDC kutatócég „MarketScape: Worldwide Electric Vehicle Charging Management Solutions 2024 Vendor Assessment” elemzése a Schneider Electricet az elektromos járművek töltését menedzselő rendszerek piacán. A vállalat megoldásai átfogó töltőinfrastruktúra-kezelést biztosítanak a skálázhatóságra, a megbízhatóságra, a biztonságra és a felhasználói élményre összpontosítva.

2024. november 22. 13:17

Rébuszok helyett kézzelfogható megoldások a NIS2 fejtörőhöz

Nagy érdeklődés övezte a Gábor Dénes Egyetem NIS2 konferenciáját. Ennek egyik oka a téma aktualitása, hiszen a kiberbiztonság szavatolása kötelező törvényi előírás az érintett vállalatok részére. A másik ok, hogy kevés az egész folyamatot átfogó és bemutató esemény, amely nemcsak a NIS2 irányelvben meghatározott jogszabályi előírásokat mutatja be és értelmezi, hanem kézzelfogható, gyakorlati megoldásokat is kínál a vállalatok részére. 

2024. november 22. 11:39

A vihart, a hőséget és a jegesedést is jelzik az E.ON új meteorológiai állomásai

Az áramhálózatok fokozottan kitettek a viharos erejű szél, a tartós hőség és a jegesedés negatív hatásainak. Az E.ON Hungária Csoport célja, hogy időjárástól függetlenül biztosítson zavartalan áramellátást ügyfelei számára, ehhez pedig szükség van részletes időjárási adatokra, hogy a cég a veszélyhelyzetekre időben fel tudjon készülni.

2024. november 22. 10:15

A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák

A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.

2024. november 21. 17:59

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Huszadik alkalommal adták át a Hégető Honorka-díjakat

2024. november 21. 16:58

Hosszabbít ’Az Év Honlapja’ pályázat!

2024. november 19. 09:54

Törj be a digitális élvonalba: Nevezz ’Az Év Honlapja’ pályázatra!

2024. november 14. 16:36

A virtuális valóság az egészségügyet is forradalmasíthatja

2024. november 12. 18:01