A digitális átalakulás vezetőjeként indul a DXC Technology
A CSC és a Hewlett Packard Enterprise vállalati szolgáltatások üzletágának egyesüléséből létrejött új vállalat és új brand a nagyvállalati és az állami szektor ügyfeleinek technológiai fejlődését támogatja megoldásaival.
- A DXC Technology 25 milliárd dolláros éves bevétel mellett, közel 6000 ügyfelet szolgál ki a világ 70 országában, minden fontos globális régiót lefedve.
- A vállalat célja minél nagyobb értéket teremteni ügyfelei, partnerei és részvényesei számára, illetve a növekvő lehetőségek biztosítása munkatársai számára.
- A 170 ezer munkatársat foglalkoztató vállalat elkötelezett az új technológiákba történő befektetésbe és azok fejlesztésébe.
- Kiterjedt partnerhálózata révén ösztönzi az együttműködéseket és hasznosítja technológiai függetlenségét.
- Következő generációs szolgáltatói és adatközponti hálózata révén biztosít globális hozzáférést a leghatékonyabb informatikai szolgáltatásokhoz.
- Az egyesülés lezárását követően az első évben nagyjából 1 milliárd dollár értékű szinergia, illetve 1,5 milliárd dollár run-rate várható.
- Az új vállalat a New York-i értéktőzsdén „DXC” tőzsdei azonosítóval szerepel.
"A DXC Technology a világ vezető digitálizációs partnere Észak-, Közép- és Dél-Európában" - mondta Michael Eberhardt, alelnök és ügyvezető igazgató. "Az újonnan egyesült vállalat már a teljes régióban erős üzleti gyökerekkel rendelkezik. A DXC globális és független szolgáltatóként, technológiai partnereivel közösen, ügyfélre szabott digitális átalakulást támogató megoldásokat kínál. Ezek a megoldások jelentős gyakorlati tapasztalatra, valamint elsőosztályú egyedi infrastruktúrára és alkalmazásokra épülnek.”
Észak- és Közép-Európa (NCE) a DXC Technology régióinak egyike, amely 33 országot – köztük Skandináviát, Kelet-Európa államait és Közép-Európát foglalja magában, utóbbinak Németország, az Európai Unió legnagyobb gazdasága is része.
Kapcsolódó cikkek
- SMART 2017: munkaerőhiány tombolhat a digitális iparágakban
- A gyártószektor optimista a digitális átalakulást illetően
- A legfrissebb digitális trendeket járta körbe a SMART 2017 konferencia
- A Microsoft első embere Budapesten
- Fordulóponthoz érkezett az informatikai vezetők szerepe
- Fujitsu World Tour 2017: középpontban a sikeres digitális átalakulás kulcsa, a „co-creation”
- DXC Technology néven indul a CSC és a HPE szolgáltatási üzletágának összeolvadásából alakuló új vállalat
- Az elavult technológia a digitális átalakulás legfőbb akadálya
- A közép-kelet-európai régió vállalatai a digitális átalakulás útjára lépnek
- Németország és Franciaország kezében van Európa jövője
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Franciaországban már a mesterséges intelligencia deríti fel a villanyóraleolvasási hibákat
Az ENEDIS, Franciaország villamosenergia-hálózati elosztója az SAP Signavio Process Mining és az SAP Business AI megoldásait választotta annak érdekében, hogy automatizálja a mérőleolvasások során észlelt anomáliák megoldását, és megbízható számlázást garantáljon mintegy 600 000 üzleti ügyfelének.
A Vezetők között a Schneider Electric az e-autók töltését menedzselő megoldások piacán
A Vezető megoldásszállítók közé sorolta az IDC kutatócég „MarketScape: Worldwide Electric Vehicle Charging Management Solutions 2024 Vendor Assessment” elemzése a Schneider Electricet az elektromos járművek töltését menedzselő rendszerek piacán. A vállalat megoldásai átfogó töltőinfrastruktúra-kezelést biztosítanak a skálázhatóságra, a megbízhatóságra, a biztonságra és a felhasználói élményre összpontosítva.
Rébuszok helyett kézzelfogható megoldások a NIS2 fejtörőhöz
Nagy érdeklődés övezte a Gábor Dénes Egyetem NIS2 konferenciáját. Ennek egyik oka a téma aktualitása, hiszen a kiberbiztonság szavatolása kötelező törvényi előírás az érintett vállalatok részére. A másik ok, hogy kevés az egész folyamatot átfogó és bemutató esemény, amely nemcsak a NIS2 irányelvben meghatározott jogszabályi előírásokat mutatja be és értelmezi, hanem kézzelfogható, gyakorlati megoldásokat is kínál a vállalatok részére.
A vihart, a hőséget és a jegesedést is jelzik az E.ON új meteorológiai állomásai
Az áramhálózatok fokozottan kitettek a viharos erejű szél, a tartós hőség és a jegesedés negatív hatásainak. Az E.ON Hungária Csoport célja, hogy időjárástól függetlenül biztosítson zavartalan áramellátást ügyfelei számára, ehhez pedig szükség van részletes időjárási adatokra, hogy a cég a veszélyhelyzetekre időben fel tudjon készülni.
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.