Új szereplővel bővült az affiliate marketing piac
Hazánkban is elstartolt a közép-európai Dognet affiliate hálózat
Szlovákia és Csehország után a magyar piacon is útjára indult a Dognet lokális teljesítmény alapú affiliate hálózat. Kifejezetten alacsony közvetítési díjjal és közép-európai régiós tapasztalatokon alapuló tanácsadással kavarja fel az affiliate marketing piac állóvizét a Dognet rendszere.
Közel 30 partnerrel indított útjára affiliate hálózatot a Szlovákiában már 2014 óta dinamikusan bővülő Dognet. A közép-európai régióban eddig több mint 200 milliós hirdetői bevételt és 1 milliárdos konverziós forgalmat generáló Dognet Csehország után a magyar affiliate marketing piacot szemelte ki magának. „Nem kisebb kihívással nézünk szembe, minthogy professzionális rendszert működtetve helyre tegyük a teljesítmény és konverziós elszámoláson alapuló affiliate kampányok megítélését Magyarországon. A szlovák és cseh piaci tapasztalataink bizonyítják, hogy a teljesítmény alapú kampányok továbbra is kiemelkedő eredménnyel tudnak futni, ha kellő szakértelem áll a rendszer mögött” – magyarázta Eperjessy Éva, a Dognet Hungary country menedzsere. A Dognet rendszere április közepétől érhető el hazánkban.
Az induláskor tíz, főként divat, életmód és otthon témájú kampánnyal futó automatikus rendszerbe a hirdető maga töltheti fel kampányát az edognet.hu felületén keresztül, ezt követően az affiliate menedzserek integrációját követően a hirdetőnek már csak a követő kód beillesztésével kell foglalkoznia, és számolni a bejövő konverziókat. A kampány indulásakor a hirdető saját maga határozhatja meg, hogy mekkora jutalékot kínál a konverziók után. A Dognet üzleti modelljének alapja, hogy kifejezetten alacsony közvetítői díjjal is beérik, így jóval nagyobb rész maradhat a médiumok zsebében a jutalékból, akik ennek köszönhetően előszeretettel csatlakoznak a rendszerhez.
Célkitűzésük, hogy egy év alatt több mint 150 tagúra bővítsék partnerhálózatukat, akik közel 100 kampány közül tudnak válogatni majd – ahogy ezt Szlovákiában is sikeresen elérték az elmúlt években. Minden médium számára adott a lehetőség, hogy csatlakozzon, a minőségi szelektálást az egyes kampányok esetében a hirdetők végzik. „Ők döntik el, hogy a termék, illetve a márka imázsához mérten mely médiumok csatlakozását fogadják el az egyes kampányok esetében” – tette hozzá Eperjessy Éva. A jelentős plusz bevételi forráshoz jutó médiumok maguk választhatják ki, hogy mely kampányokhoz szeretnének csatlakozni. A hirdetők magyar nyelvű segítséget kapnak a kampányok optimalizálásához, csakúgy, mint a partnerek a hirdetési formátumok lehető legjobb integrációjához.
Kapcsolódó cikkek
- Az Uber sokkal tartozik a taxisoknak
- Innovatív marketing és értékesítési megoldások az Oracle-től
- A Crome Communication nyerte a BMW Group CRM tenderét
- Egyre több hűségprogram bukik el, de létezik megoldás
- 6 + 1 aktuális marketing trend, ahogy a Marketing Döntéshozók Klubja látja
- Januárban jön a IV. Magyar Marketing Fesztivál
- Létrejött a Marketing Döntéshozók Klubja
- Egyre nő, de külföldi zsebekbe vándorol a magyar kkv-k reklámköltése
- Tegnap még szórakozás, holnap már termék
- Számkivetett a keresőoptimalizálás az amerikai vállalatoknál
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Franciaországban már a mesterséges intelligencia deríti fel a villanyóraleolvasási hibákat
Az ENEDIS, Franciaország villamosenergia-hálózati elosztója az SAP Signavio Process Mining és az SAP Business AI megoldásait választotta annak érdekében, hogy automatizálja a mérőleolvasások során észlelt anomáliák megoldását, és megbízható számlázást garantáljon mintegy 600 000 üzleti ügyfelének.
A Vezetők között a Schneider Electric az e-autók töltését menedzselő megoldások piacán
A Vezető megoldásszállítók közé sorolta az IDC kutatócég „MarketScape: Worldwide Electric Vehicle Charging Management Solutions 2024 Vendor Assessment” elemzése a Schneider Electricet az elektromos járművek töltését menedzselő rendszerek piacán. A vállalat megoldásai átfogó töltőinfrastruktúra-kezelést biztosítanak a skálázhatóságra, a megbízhatóságra, a biztonságra és a felhasználói élményre összpontosítva.
Rébuszok helyett kézzelfogható megoldások a NIS2 fejtörőhöz
Nagy érdeklődés övezte a Gábor Dénes Egyetem NIS2 konferenciáját. Ennek egyik oka a téma aktualitása, hiszen a kiberbiztonság szavatolása kötelező törvényi előírás az érintett vállalatok részére. A másik ok, hogy kevés az egész folyamatot átfogó és bemutató esemény, amely nemcsak a NIS2 irányelvben meghatározott jogszabályi előírásokat mutatja be és értelmezi, hanem kézzelfogható, gyakorlati megoldásokat is kínál a vállalatok részére.
A vihart, a hőséget és a jegesedést is jelzik az E.ON új meteorológiai állomásai
Az áramhálózatok fokozottan kitettek a viharos erejű szél, a tartós hőség és a jegesedés negatív hatásainak. Az E.ON Hungária Csoport célja, hogy időjárástól függetlenül biztosítson zavartalan áramellátást ügyfelei számára, ehhez pedig szükség van részletes időjárási adatokra, hogy a cég a veszélyhelyzetekre időben fel tudjon készülni.
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.