Pénz kéne… de honnan?
A vissza nem térítendő uniós források mellett ideje megbarátkoznia a cégvezetőknek más finanszírozási lehetőségekkel is, hamarosan ugyanis vége lesz a pénzesőnek. Pénzügyi eszközök, kockázati tőke, angyalbefektető – számos lehetőség, de melyik a legjobb? A Piac & Profit június 8-i, Pénz, de honnan? konferenciáján szakértő előadók segítségével tájékozódhat.
Egyre többet hallani arról, hogy a cégeknek ideje megbarátkozni a gondolattal: nem lesz már többé „ingyen” pályázati pénz. Bár a vissza nem térítendő uniós források aránya már most is alacsonyabb a korábbiaknál, azért bőségesen van még lehetőség azon vállalkozásoknak is, amelyek ilyen pénzből szeretnének fejlesztésbe fogni. Nem árt azonban sietni, hiszen mostanra valamennyi vissza nem térítendő pályázati felhívást kiírtak, így nagyon itt az ideje összeállítani a pályázati anyagokat.
De hosszabb távon sem kell kétségbe esni, a vissza nem térítendő uniós támogatások kifutása után is bőséggel lesz finanszírozási lehetőség a cégek számára. Az egyik legfontosabb lehetőséget jelentik a szintén uniós forrásból elérhető úgynevezett pénzügyi eszközök, vagyis visszatérítendő támogatások. Az MFB pontok hálózatán keresztül elérhető finanszírozási formával jórészt még ismerkednek a cégek, de érdemes mielőbb átlátni a pontos működést és lehetőségeket!
Egy prosperáló, fejlődőképes vállalkozás számára a kockázati tőke bevonás is fontos továbblépési lehetőséget jelent. Megszületett a kormány döntése az európai uniós társfinanszírozású tőkebefektetési programok kiterjesztéséről és új tőkebefektetési alapok létrehozásáról is, melyek a várakozások szerint hatékonyan járulhatnak hozzá a magyar gazdaság versenyképességének javításához, az innovatív iparágak fejlesztéséhez, a hazai kis- és középvállalkozások tőzsdeképessé válásához. De a kockázati tőke bevonás, befektető keresés nem csak a nagyobb cégek, hanem akár induló fázisú vállalkozások számára is megoldást jelenthet – de nem árt tudni, milyenek a feltételek.
Induló vállalkozás vagy tőzsdei bevezetésre törő kisvállalat? Pályázat vagy hitel? K+F-re vagy külpiacra lépéshez? Forrás mindenre van, csak meg kell találni a megfelelőt! Ebben segít a Piac & Profit Pénz, de honnan? – 2017 konferenciája, ahol az egyes területek szakértői segítenek az eligazodásban, hasznos tanácsokkal látják el a kkv-k döntéshozóit, hogyan használják ki a ritka forrásesőt növekedésre, piacszerzésre, vállalkozásuk stabillá, erőssé tételére.
Kapcsolódó cikkek
- Európai befektetőguru a kockázati tőke találkozón
- Gyorsítja külföldi terjeszkedését a Codecool programozóiskola
- Félmillió eurós tranzakcióval turbózza fel nemzetközi terjeszkedését a Barion
- A Microsoft új szolgáltatásaival könnyen építhető mesterséges intelligencia a most készülő és a régi alkalmazásokba egyaránt
- A legfrissebb digitális trendeket járta körbe a SMART 2017 konferencia
- Konferencia a reklámpiacot átrendező törvényváltozásokról
- Franchise trükkök első kézből
- Marketingtrendek és használatuk üzleti célokra a KKV-AKADÉMIÁN
- Webáruházi trendek a KKV-AKADÉMIÁN
- KKV-AKADÉMIA: Fő a biztonság
Prim.hu - Kiemelt hír ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
A Magyar Telekom 2024. harmadik negyedéves eredményei
A Magyar Telekom közzétette 2024. harmadik negyedévére vonatkozó, az EU által befogadott IFRS Számviteli Standardok szerinti konszolidált pénzügyi eredményeit. A negyedéves pénzügyi jelentés nem auditált értékeket tartalmaz az összes pénzügyi időszakra.
Marad a jóáras korlátlan belföldi mobilnet, sőt, 7 napig díjmentesen tesztelhető
Idén júliusban indult a mobilhasználati élményt forradalmasító, teljesen digitális tarifa Yepp néven, ami egy üzletlátogatás vagy személyes kontaktus nélkül, mobilalkalmazáson keresztül, akár 10 perc alatt aktiválható és korlátlan belföldi mobilnetet kínáló előfizetés. A merőben új koncepció bevezető kedvezményes havidíját 2025. január 6-ig meghosszabbítja a szolgáltató, sőt, mostantól új megrendelés esetén 7 napos ingyenes próbaidőszakot is biztosít.
Elindult a nevezés az idei Marketing Diamond Awardsra
A Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) idén immár tizedik alkalommal hirdeti meg a kisebb költségvetésből megvalósuló marketingaktivitások számára a Marketing Diamond Awards pályázatot, amelyre egészen 2025. január 15-ig nyújthatják be a szervezetek a pályázati anyagaikat. A díj szakmai elismeréseinek átadására 2025. február 11-én az Etele Cinemaban megrendezésre kerülő Digital Marketing Forumon kerül majd sor.
Bemutatták a jövő Yettel üzleteit
Budapesten, Belgrádban és Szófiában egyidőben mutatták be, hogyan alakulnak majd át a jövő Yettel üzletei. Az új koncepció nemcsak az üzletben eltöltött időt, hanem bizonyos esetekben az odavezető utat is újraértelmezi. A cseh Bratka tervezőiroda rendhagyó ötleteit a magyar szakemberek elsőként a KÖKI Bevásárlóközpontban valósították meg úgy, hogy a középpontban a közvetlenség és az akadálymentesítés új szintje áll.