MKB Bank: elindult az online számlanyitás!
Az MKB Bank a jogszabály hatályba lépésének első napjától lehetővé tette leendő ügyfeleinek, hogy új bankszámlájukat az interneten keresztül is megnyithassák. A számla nyitását követően az ügyfelek azonnal hozzájuthatnak virtualizált bankkártyájukhoz is, amelyet az MKB PAY mobilalkalmazással rögtön használhatnak anélkül, hogy bankfiókba kellene fáradniuk.
A mai naptól személyes megjelenés nélkül - videó chat funkcióval - is megtörténhet a lakossági ügyfelek azonosítása, a szerződéskötés. Ezt követően az MKB Bank 2 órán belül megnyitja a bankszámlát és azzal egyidejűleg elküldi azokat az azonosítókat, amelyekkel az ügyfelek hozzájuthatnak az MKB PAY-be virtualizált MasterCard bankkártyájukhoz és azt azonnal elkezdhetik használni. Ezzel megszűnik a bankkártya kézhezvételéig tartó várakozási idő.
Az ügyfelek az online számlanyitás során MKB Digit@ll számlacsomagot is igényelhetnek, amelyet készpénzmentességgel 0 Ft-ra csökkenthető havi díjért használhatnak. Azonnali kártyavirtualizációval igényelt online számlanyitás esetén az első ötezer ügyfélnek 5.000 forintot jóváír a bank a megnyitott számlán.
Az MKB Bank élen jár a legújabb digitális technológiák banki bevezetésében: a tavalyi évtől használható az MKB Mobilbank alkalmazás, idén május óta az NFC-képes Androidos telefonokon elérhető MKB PAY szolgáltatással lehetséges az okostelefonos fizetés. Ebbe a fejlesztési koncepcióba illeszkedik a mostantól elérhető online számlanyitás is, mely hamarosan iOS eszközzel is elérhető lesz.
Hetényi Márk, az MKB Bank retail és digitális vezérigazgató-helyettese: „Kiemelten fontos volt számunkra, hogy a jogszabályok hatályba lépésének első napjától biztosítsuk az online számlanyitást. Ez a lehetőség korábban nem tapasztalt gyorsaságot és rugalmasságot garantál új ügyfeleink számára. Az online számlanyitás előkészítését és elindítását három hónap alatt sikeresen megvalósítottuk. Azon dolgozunk, hogy az MKB Bank termékei és szolgáltatásai - legyenek azok akár a már bemutatott és ügyfeleink által használható fejlesztéseink vagy azok, amelyekkel hamarosan piacra lépünk - a legnagyobb elégedettséget és ügyfélélményt biztosítsák.”
Kapcsolódó cikkek
- Egyszerűbb foglalás és felhasználóbarát beszállókártya az új Wizz applikációban
- Mistory városi kalandjáték Egerben
- Magyar megoldások forradalmasítják az egészségügyet
- A Kaspersky Lab Battery Life-fal nem merül le az androidos telefon
- Magyar innováció egy akadálymentessebb világért
- A világ legnagyobb szépségipari vállalatának technológiai újításai
- Személyi kölcsön akár 7 perc alatt a CIB Bank mobilalkalmazásban
- Pénzügyi rendszereket fejlesztő startup cégekbe fektet be az MKB
- Gyereknap alkalmából házhoz jönnek a bűvészek
- A Beachegg idén nyáron teljesen megújulva ébred fel “téli álmából”
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.