Újabb funkcióval erősít a Microsoft Teams
Az Office 365 szoftvercsomagot használó oktatási intézmények és vállalati ügyfelek számára elérhetővé válik a Microsoft Teams vendégfunkciója, amellyel az egy-egy projekten dolgozó csapatok számára könnyebb lesz a külső szakértők bevonása a feladatokkal kapcsolatos kommunikációba – jelentette be a Microsoft.
A vendégkapcsolat egy olyan hasznos funkció, amely segítségével biztonságos módon lehet kommunikálni külső felhasználókkal. Használata különösen akkor lehet fontos és hasznos, ha egy cég szabadúszókat, szervezeten kívüli szakértőket vagy alvállalkozókat alkalmaz egy projektben, akik egy csapatban tevékenykednek saját dolgozóival. Ilyen esetben a gördülékeny csapatmunkán kívül az adatbiztonság is elsődleges fontosságú, ezért az illetékes informatikusok Microsoft Teams-ben minden eddiginél könnyebben tudják kezelni a hozzáféréseket.
Az Office365 üzleti előfizetőei számára 2017 tavasza óta ingyenesen elérhető alkalmazás alaposan átformálta a vállalkozásokban folyó csapatmunkát. Az egy-egy feladat megoldásán tevékenykedő dolgozóknak ugyanis már nem kell véget nem érő megbeszéléseken, számtalan egyeztetésen részt venniük, hogy egy bonyolult és hosszadalmas munkafolyamat végén eredményt érhessenek el. A chatalapú alkalmazás segítségével nem csupán privát- vagy az egész csapatnak szóló üzeneteket lehet küldeni, hanem mód van képek, fájlok, gifek beillesztésére, szavazásra az egyes üzenetek címkézésére, kiemelésére is. Emiatt minden csapattag naprakész információkhoz juthat az adott témában és bármikor visszakeresheti az előzményeket.
Az alkalmazást is tartalmazó Office 365 szoftvercsomagnak jelenleg 100 millió aktív felhasználója van világszerte. A Microsoft Teams a világ 181 országában, 25 nyelven elérhető és 125 ezer vállalkozás, többek között az Alaska Airlines, a ConocoPhilips olajtársaság, vagy a Deloitte használja projektjeik megvalósításához. Magyarországon idén a világ legnagyobb diákszervezetének számító AIESEC magyar tagozata is a Microsoft Teams mellett döntött, aminek hatására már az első hónapban 40 százalékkal csökkent Messenger- és e-mail forgalmuk.
Kapcsolódó cikkek
- Családi extrákkal erősít a Microsoft
- A Huawei megépíti a világ öt legnagyobb felhőszolgáltatásának egyikét
- Hatalmas siker az Xbox One X
- A Kaspersky Lab elégedett a Microsoft által nemrég közzétett partnerkövetelményekhez kapcsolódó intézkedésekkel
- A Microsoft mentorprogrammal segíti a hallgatókat
- Minden második gyerek veszélynek van kitéve a neten
- Generációs ugrást hoz a technológiában az 5G Koalíció
- Már a magyar AIESEC is Teams-szel dolgozik
- Nagyobb rugalmasságot, több időt és a papírmunka csökkenését várja a digitalizációtól a kkv-szektor
- A fiatalok a jövő munkahelyén szeretnének dolgozni
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
700 ezer felhasználó, havi 2 millió utalás a K&H mobilbankjában
Januárban már hétszázezer mobilbanki ügyfél vette igénybe a K&H díjnyertes appját. A tavaly a digitálisan élenjáró bankoknak adott Digital Innovator UX 2024 díjat elnyerő mobilbanki alkalmazásban havonta kétmillió utalást végeznek a felhasználók, akik saját értékeléseik szerint is szeretik, szívesen használják az applikációt. A mobilbank népszerűségét fokozza Kate is, hiszen a K&H éjjel-nappal elérhető digitális asszisztense kétszáz funkcióval rendelkezik, ami sokkal kényelmesebbé teszi a bank és biztosító ügyfelei számára pénzügyeik intézését.