A Tech Data új globális márkát vezet be

forrás: Prím Online, 2017. szeptember 27. 15:22

A Tech Data ma bevezette új márkaidentitását, amely a technológiai termékek és szolgáltatások forgalmazása területén globálisan piacvezető vállalat kibővült lefedettségére és szolgáltatási körére helyezi a hangsúlyt. 

Az Avnet Technology Solutions üzletágának év elején történt transzformációs felvásárlását követően a Tech Data egységes globális márkát hozott létre, amely az új egyesített szervezet globális lefedettségére, hatékonyságára és technikai szakértelmére épít. A Tech Data mostantól világszerte egységes márkaként működik az összes piacán, lehetővé téve értékesítési partnereinek, hogy a vállalat végpontok közötti termékeinek, megoldásainak és szolgáltatásainak páratlan portfóliójából profitálhassanak.

 

„Vállalatunk jövőbe tekintő átalakítása során a Tech Data márka is átalakult. Ma büszkén mutatjuk be az új Tech Data-t, és nyitjuk meg vállalatunk történetének következő fejezetét” – mondta Bob Dutkowsky, a Tech Data elnök-vezérigazgatója. „A Tech Data név már bizonyított erejére építve új, globális márkánk egységesen kínál integritást, szakértelmet és kiválóságot.”

 

„A Tech Data az IT forgalmazási csatornák piacának iránymutató szereplője, célunk sikerre vinni ügyfeleinket és beszállítóinkat. Csapataink különösen magas speciális szakértelemmel rendelkeznek a következő generációs technológiák terén, széleskörű szoftver- és szolgáltatásportfóliót kínálnak, és az iparág legjobb logisztikai rendszerével rendelkeznek – egy olyan globális IT ökoszisztémára támaszkodva, amely egy laptop eladásától kezdve a legkomplexebb többszállítós megoldás konfigurálásáig bármit el tud végezni. A Tech Data olyan vállalat lett, amely a termékek mellett üzleti eredményességet is szállít, ezért nagy izgalommal tekintünk a jövőbe, melyben segítünk összekapcsolni a világot a technológia erejével.” 

 

 

A Tech Data annak érdekében, hogy párhuzamosan specializált megközelítést alkalmazzon, és biztosítsa ugyanazt a kivételes szolgáltatási színvonalat, amelyet partnerei elvárnak, két fő megoldás-portfólióba csoportosította a Tech Data márkanév alá tartozó kínálatát:

  • A Tech Data Endpoint Solutions portfóliója, mely korábban a vállalat „broadline” kínálataként, vagyis széles körű portfóliójaként volt ismert, elsősorban számítógépes rendszereket, mobiltelefonokat és tartozékokat, nyomtatókat, perifériákat, kellékeket, szoftvereket és fogyasztói elektronikai termékeket tartalmaz. 
  • A Tech Data Advanced Solutions portfóliója elsősorban adatközpont-technológiákat foglal magába, többek között tároló és hálózati eszközöket, szervereket, fejlett technológiás szoftvereket, valamint konvergens és hiperkonvergens infrastruktúrákat. Ugyancsak ebbe a portfólióba tartoznak a következő generációs technológiák is, mint például a felhőalapú, az IoT, a mobilitási, a biztonsági és az analitikai megoldások. 

 

A Tech Data következő generációs technológiai megoldásai, valamint a vállalati szolgáltatás-kínálata – többek között az életciklus-menedzsment, CRM, integrációs és ellátási lánccal kapcsolatos szolgáltatások – átívelik a vállalat Endpoint és Advanced Solutions portfólióját. A két megoldás-portfólió mellett a Tech Data továbbra is megtartja a három specializált megoldás szállító márkáját, melyek a következők: Datech Solutions, Maverick AV Solutions és Global Computing Components. A Tech Data vállalatokra szakosodott pán-európai márkája, az Azlan idővel átalakul, és beolvad a vállalat Advanced Solutions portfóliójába. 

 

Bár a Tech Data logója változatlan marad, a vállalat színpalettája és grafikai eszközei megújultak, hogy a megszokott értékek mellett immár az új dimenziókat is kifejezésre juttassák, egy modern, globális márkában egyesítve a Tech Data és a Technology Solutions egyedülálló potenciálját. A Tech Data emellett új célt, jövőképet és küldetést is megfogalmazott. 

 

Az megújult Tech Data-val kapcsolatban a következő weboldalon találhat további információkat: http://www.techdata.com/thenewtechdata/.

 

A Tech Data Magyarországon jelenleg az Advanced Solutions portfólióval és két specializált megoldásokat szállító márkájával van jelen, és a következő gyártók megoldásait teszi elérhetővé partnerei számára: A-DATA, Adobe, ATI, AutoDesk, Avago/LSI/3Ware, Brocade, Chip PC, Cisco, Commvault, Dell EMC, Emulex, Exar (Neterion), Hewlett Packard Enterprise, IBM, Intel, Kingston Technology, Lenovo, Oracle, QLogic, Quantum, Red Hat, Sapphire, Spectek, Supermicro, Toshiba, Uniwide Technologies, VMware, Western Digital.

Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI

A Vezetők között a Schneider Electric az e-autók töltését menedzselő megoldások piacán

A Vezető megoldásszállítók közé sorolta az IDC kutatócég „MarketScape: Worldwide Electric Vehicle Charging Management Solutions 2024 Vendor Assessment” elemzése a Schneider Electricet az elektromos járművek töltését menedzselő rendszerek piacán. A vállalat megoldásai átfogó töltőinfrastruktúra-kezelést biztosítanak a skálázhatóságra, a megbízhatóságra, a biztonságra és a felhasználói élményre összpontosítva.

2024. november 22. 13:17

Rébuszok helyett kézzelfogható megoldások a NIS2 fejtörőhöz

Nagy érdeklődés övezte a Gábor Dénes Egyetem NIS2 konferenciáját. Ennek egyik oka a téma aktualitása, hiszen a kiberbiztonság szavatolása kötelező törvényi előírás az érintett vállalatok részére. A másik ok, hogy kevés az egész folyamatot átfogó és bemutató esemény, amely nemcsak a NIS2 irányelvben meghatározott jogszabályi előírásokat mutatja be és értelmezi, hanem kézzelfogható, gyakorlati megoldásokat is kínál a vállalatok részére. 

2024. november 22. 11:39

A vihart, a hőséget és a jegesedést is jelzik az E.ON új meteorológiai állomásai

Az áramhálózatok fokozottan kitettek a viharos erejű szél, a tartós hőség és a jegesedés negatív hatásainak. Az E.ON Hungária Csoport célja, hogy időjárástól függetlenül biztosítson zavartalan áramellátást ügyfelei számára, ehhez pedig szükség van részletes időjárási adatokra, hogy a cég a veszélyhelyzetekre időben fel tudjon készülni.

2024. november 22. 10:15

A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák

A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.

2024. november 21. 17:59

OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat

Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében.  Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.

2024. november 21. 16:35

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Huszadik alkalommal adták át a Hégető Honorka-díjakat

2024. november 21. 16:58

Hosszabbít ’Az Év Honlapja’ pályázat!

2024. november 19. 09:54

Törj be a digitális élvonalba: Nevezz ’Az Év Honlapja’ pályázatra!

2024. november 14. 16:36

A virtuális valóság az egészségügyet is forradalmasíthatja

2024. november 12. 18:01