A Lenovo többéves együttműködést jelentett be a Scuderia Ferrarival

forrás: Prím Online, 2018. április 1. 11:47

A Scuderia Ferrarival kötött többéves együttműködést jelentett be a Lenovo a 2018-as Formula-1 világbajnokság első futamán Melbourne-ben. A partnerséggel a Lenovo célja a márka nemzetközi ismertségének további erősítése és a legkedveltebb márkák közötti pozicionálása.

A partnerség keretében Lenovo logókkal matricázták fel a Scuderia Ferrari 2018 F1 együléses autóját oldalsó szárnyán és elülső felfüggesztésén, és márkajelzéssel látták el a csapat egyenruháját és a pilótaruhák karját. A Lenovo ezen felül számos terméket - ThinkPad laptopokat és Miix táblagépeket - biztosít a Scuderia Ferrarinak a versenypályákon és a pályákon kívül egyaránt. 

 

 

„Rendkívüli örömmel tölt el bennünket, hogy a Scuderia Ferrarival való partnerség keretében egy olyan márkával dolgozhatunk együtt, amelyet mindamellett, hogy az egyik legikonikusabb nemzetközi márkaként tartanak számon, egyedülálló dizájn, teljesítmény és innováció jellemez. Ezek az értékek a Lenovo számára is kulcsfontosságúak. A Forma-1 és a Ferrari márka nemzetközi platformjának együttese kiváló lehetőséget nyújt a Lenovo márka ismertségének világszintű növelésében” – mondta Gianfranco Lanci, a Lenovo Corporate elnöke és ügyvezető igazgatója. 

 

A Lenovo logó először az SF71H együléses darabján jelent meg február 22-én az olaszországi Maranello-ban, a debütálásra pedig a Forma-1 szezonmegnyitóján, Melbourne-ben, az ausztrál nagydíjon került sor. 

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Idén is keresi a digitális szakma női példaképeit az IVSZ és a WiTH

2024. november 22. 16:40

Huszadik alkalommal adták át a Hégető Honorka-díjakat

2024. november 21. 16:58

Hosszabbít ’Az Év Honlapja’ pályázat!

2024. november 19. 09:54

Törj be a digitális élvonalba: Nevezz ’Az Év Honlapja’ pályázatra!

2024. november 14. 16:36