Nemzetközi cégtől kapott megbízást a MOTIMENT
Az irodai folyamatok mérésével és optimalizálásával foglalkozó MOTIMENT Kft. szeptembertől együttműködik a WebEye International Kft.-vel. A WebEye 14 európai országban jelenlévő közlekedésinformatikai megoldásokat és flottakezelési szolgáltatásokat nyújtó, hazai tulajdonú vállalat.
A projekt a magyar központon kívül egyidőben indul a román, a bolgár, a lengyel, a szlovák, a horvát és a portugál leányvállalatoknál. Az együttműködés célja, hogy olyan, a MOTIMENT módszertan által kimutatott tényadatok birtokába jusson a vállalat, amelyek alá tudják támasztani egy egységes vállalatirányítási rendszer bevezetését. A WebEye és a MOTIMENT cégtörténetében is újdonság a leányvállalatok speciális összehangolása, mérése, amely új, minden leányvállalatra kiterjedő döntést eredményezhet.
A projektbe azonos tevékenységet végző osztályok kerültek, így a feladatok és a folyamatok még jobban és hatékonyabban feltérképezhetők lesznek azáltal, hogy a leányvállalati működések külön-külön fel lesznek tárva. A vállalat összes munkafolyamata pénzügyi területen ér össze, valamint az ott dolgozó kollégák használják a legtöbb fajta rendszert a cégen belül, ezért a projektnek ez lesz a középpontja.
„A WebEye-nak már az IT-infrastruktúrája is eltér az eddig általunk mért vállalatokétól, ezzel együtt az irodai folyamatai is új területet jelentenek számunkra, főleg azáltal, hogy nemzetközi és leányvállalati körben zajlik a mérés. Iparágtól függetlenül sikeresen alkalmazható a módszertanunk, hiszen egy olyan know-how-ról beszélünk, ami minden irodai, számítógépen zajló folyamat mérésére alkalmas. Most nemzetközi vizekre evezünk, és ennek a kihívásnak örömmel eleget teszünk” – mondta Szőnyi Zoltán, a MOTIMENT üzletfejlesztési vezetője.
A munkafolyamatokat másodperc alapon mérő módszertannal mérve egy több száz fős szervezetnél, az egyenként kimutatott alig pár másodpercnyi holt idők (mikroveszteségek) éves szinten akár több tízmillió forint nagyságrendű megtakarítást rejthetnek. Az egyedülálló MOTIMENT erőssége abban rejlik, hogy nem csupán kimutatja az elpazarolt időt, hanem rámutat arra is, hogy akár a több ezer javítható folyamat közül melyek azok a munkafolyamatok, amelyek ésszerűsítésével a legsürgősebben kell foglalkozni és optimalizálásuk a legnagyobb nyereséget hozza.
„Mi a WebEye-nál is a hatékony munkavégzés és erőforrás felhasználásban hiszünk. A technológiánk is erre épül, adatokat szolgáltatunk az áruszállításban dolgozó partnereink járműveiről, ami alapján javíthatók lesznek a munkafolyamataik. Ezt a szemléletmódot most megfordítottuk és nekiláttunk feltérképezni azt, hogy házon belül hol vannak még javítható és javítandó területek a mindennapi munkavégzésünkben. A MOTIMENT ehhez tökéletes megoldást biztosít számunka. A kapott részletes adatokkal fejleszteni tudjuk majd a munkafolyamatokat, hogy még többet hozhassunk ki a rendelkezésre álló erőforrásokból” – mondta Németh Pál, a WebEye International Kft. ügyvezetője.
Kapcsolódó cikkek
- Jelentős lépést tett a Cellum a világ egyik legnagyobb mobilfizetési piaca felé
- A Xerox lett a Basware partnere a globális menedzselt szolgáltatások teljesítésében
- Nehéz munkaerőt szerezni, de még nehezebb megtartani
- Az ABB együttműködésre lépett a Tigoval
- Mivel nyerhető meg az informatikai háború?
- Technológiai együttműködést kötött a Lenovo és a Ducati MotoGP
- Megkerülhetetlen piaci szereplővé vált a MOTIMENT
- A Vodafone és a Huawei a mérnökképzést támogatja az Óbudai Egyetemen
- A Cellum Global befektetési megállapodást írt alá az indonéz Telkommal
- Újabb jelentős napelemgyártó lép a magyar és lengyel piacra
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A Vezetők között a Schneider Electric az e-autók töltését menedzselő megoldások piacán
A Vezető megoldásszállítók közé sorolta az IDC kutatócég „MarketScape: Worldwide Electric Vehicle Charging Management Solutions 2024 Vendor Assessment” elemzése a Schneider Electricet az elektromos járművek töltését menedzselő rendszerek piacán. A vállalat megoldásai átfogó töltőinfrastruktúra-kezelést biztosítanak a skálázhatóságra, a megbízhatóságra, a biztonságra és a felhasználói élményre összpontosítva.
Rébuszok helyett kézzelfogható megoldások a NIS2 fejtörőhöz
Nagy érdeklődés övezte a Gábor Dénes Egyetem NIS2 konferenciáját. Ennek egyik oka a téma aktualitása, hiszen a kiberbiztonság szavatolása kötelező törvényi előírás az érintett vállalatok részére. A másik ok, hogy kevés az egész folyamatot átfogó és bemutató esemény, amely nemcsak a NIS2 irányelvben meghatározott jogszabályi előírásokat mutatja be és értelmezi, hanem kézzelfogható, gyakorlati megoldásokat is kínál a vállalatok részére.
A vihart, a hőséget és a jegesedést is jelzik az E.ON új meteorológiai állomásai
Az áramhálózatok fokozottan kitettek a viharos erejű szél, a tartós hőség és a jegesedés negatív hatásainak. Az E.ON Hungária Csoport célja, hogy időjárástól függetlenül biztosítson zavartalan áramellátást ügyfelei számára, ehhez pedig szükség van részletes időjárási adatokra, hogy a cég a veszélyhelyzetekre időben fel tudjon készülni.
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.